اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راه اندازی فاز دوم پتروشیمی نیازمند عمل به شعار «جهش تولید» است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اقدام عملی و جهادی از نیازهای راه اندازی و افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام و تحقق شعار «جهش تولید» است.

راه اندازی فاز دوم پتروشیمی نیازمند عمل به شعار «جهش تولید» است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن نجفی سمنانی؛ مدیر عامل پتروشیمی ایلام با حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و پیرامون مسائل شرکت پتروشیمی دیدار کرد. 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: برای افتتاح و راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام نیازمند اقدام عملی و حرکت جهادی در سال «جهش تولید» هستیم.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار به منویات مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز از خام‌فروشی و تکمیل چرخه‌ی تولید و ایجاد صنایع پایین‌دستی اشاره کرد و افزود: با توجه به محدودیت‌های فروش نفت ناگزیر از تولید و فروش محصولات پتروشیمی هستیم.

امام جمعه ایلام مشکلات اقتصادی و بیکاری را معضل فراروی مسوولین استان عنوان کرد و افزود: پتروشیمی ایلام و دیگر شرکت‌های نفت و گاز بر اساس عدالت در بکارگیری از ظرفیت نیروهای متخصص بومی در پروژه‌ها بیش از پیش استفاده کنند.

نماینده‌ی‌ ولی فقیه در استان، مهندس نجفی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام را فردی با تجربه و از جانبازان سرافراز دفاع مقدس دانست و اظهار امیدواری کرد: با تکیه بر تجربه‌ی مدیرعامل و تلاش و توان متخصصان بومی استان و کارکنان و کارگران، فاز دوم این شرکت در موعد مقرر بهره‌برداری شود. 

مهندس نجفی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این دیدار با تقدیر از نقش پررنگ امام جمعه محترم ایلام در جهت ایجاد پویش همدلی و امید و کمک به کسب و کارها و نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده است رکورد تولید مستمر روزانه با اخذ ۳۵ تن خوراک در ساعت شکسته شد.

مهندس نجفی با بیان اینکه از سال ۸۶ تا ۸۹ به عنوان مدیر عامل پالایشگاه گاز در ایلام حضور داشته‌ و به عنوان یک خدمت‌گزار با شناخت و آگاهی وارد پتروشیمی شده‌ام افزود: نیروهای متخصص بومی و کارشناسان فنی در واحد الفین تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا واحد الفین در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌برداری و در مدار تولید قرار گیرد.

وی صنعت پتروشیمی را پیشران توسعه‌ی کشور و استان عنوان کرد و افزود: با تکمیل چرخه‌ی تولید و راه‌اندازی صنایع پایین‌ دستی و خلق ارزش افزوده، توسعه‌ی اقتصادی و اجتماعی و اشتغال و تولید پایدار در ایلام دور از ذهن نیست.

وی افزود: پتروشیمی ایلام با اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی تضمین کیفیت بر اساس استانداردهای(IMS) و دریافت تندیس سیمین صنعت سبز به عنوان یک صنعت پاک در کشور مطرح است.

مهندس نجفی با بیان اینکه پروژه‌ی شیرین‌سازی(SRU) تکمیل و آماده بهره‌برداری توسط ریاست محترم جمهور است افزود: پروژه‌ی الفین نیز با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل تکمیل و پیش‌ راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: بخش گرم (hot section ) واحد الفین راه‌اندازی شده و قسمت سرد (cold  section) نیز در حال انجام مراحل راه‌اندازی است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام بیان داشت: هر گونه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی در این شرکت منوط به طی مراحل گزینشی و آزمون استخدامی مورد تایید صنعت پتروشیمی و اداره کار است.

وی آینده‌ی پتروشیمی ایلام را متعلق به نیروهای بومی استان دانست و گفت: چشم‌انداز شرکت به گونه‌ای تدوین و طراحی شده است که در سال‌های پیش‌رو و با راه‌اندازی پروژه‌ها نیروهای بومی استان سکاندار مدیریت این مجتمع می‌شوند.


انتهای پیام/9807

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول