اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پیگرد قضایی بزرگترین سینمای زنجیره ای آمریکا به دلیل «کرونا»

«AMC » بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره ای آمریکا بخاطر عدم پرداخت اجاره ماهیانه از سوی مالک تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

پیگرد قضایی بزرگترین سینمای زنجیره ای آمریکا به دلیل «کرونا»

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، دیروز چهارشنبه «AMC» بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره ای آمریکا بخاطر عدم پرداخت اجاره بهای ماه آوریل از سوی مالکان سالن های منطقه هیالی فلوریدا تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

ماه گذشته «AMC»  به مالکان اعلام کرده بود که به خاطر تعطیل شدن تمام سالن هایش به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر به پرداخت اجاره نیست.

شرکت «پالمز اسپرینگز اسوشییِتس» در دادگه فدرال میامی شکایت خود را تحویل داد و ادعا کرده که «AMC» نتوانسته اجاره ماهانه سالن «هیالی۱۲» به مبلغ ۵۲ هزار و ۱۵۳ دلار بپردازد. این دادخواست ادعا می کند که نقض قرارداد موجب الزام به پرداخت فوری مانده اجاره می گردد.

این دادخواست می تواند بیش از ۷.۵ میلیون دلار خسارت را مطالبه کند.

در بخشی ازاین طرح دعوی آمده: تحت شرایط و ضوابط اجاره نامه و ضمانت، متهم موظف است مبلغ اجاره نامه را بپردازد و این تعهد قابل توجیه نیست.

شرکت سینماهای زنجیره ای AMC سالن های خود را در ۱۷ مارس در سراسر جهان تعطیل کرد و گفت انتظار دارد حداقل تا پایان ژوئن بسته بمانند. این شرکت اخیراً به منظور تکمیل منابع مالی، مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه را ارائه کرده و گفته است که این راهکار کمک می کند شرکت تا زمان بازگشایی احتمالی در ماه نوامبر سرپا بماند.

در فلوریدا، فرماندار رون دیسانتیس این هفته یک کارگروه برای مشاوره به دولت در زمینه بازگشایی اقتصادی تشکیل داد. او حکم اقامت در خانه را وضع کرده است که در تاریخ ۳۰ آوریل منقضی می شود.

در جورجیا ایالت همسایه فلوریدا، برایان کامپ، فرماندار، اعلام کرد که سالنهای سینما می توانند از روز دوشنبه آینده دوباره شروع به کار کنند، هرچند به نظر نمی رسد که هیچ سالنی فعلا قصد انجام این کار را داشته باشد.


نمودار سیر نزولی اُفت ارزش سهام شکرت سینماهای زنجیره ای AMC از سال 2014 تا 2020

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول