اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌های روز کارگر مجازی شد/ توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمعات و همایش‌ها با حضور کارگران به لحاظ حفظ سلامتی این قشر ارزشمند برنامه‌های این روز مجازی برگزار خواهد شد.

برنامه‌های روز کارگر مجازی شد/ توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن اشاره به فرا رسیدن روز کار و کارگر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمعات و همایش‌ها با حضور کارگران به لحاظ حفظ سلامتی این قشر ارزشمند تمامی برنامه‌های ابلاغی از طرف وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی با استفاده از ظرفیت شرکای اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد و بسیج کارگری در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تأکید بر رونق تولید گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور موجب تعطیلی برخی مشاغل و بیکاری کارگران شده است، لزوم کمک به اقشار آسیب پذیر در جریان شیوع این ویروس بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر نسبت به جمع‌آوری بسته‌های حاوی اقلام ضروری معیشتی اقدام کرده است، افزود: این طرح در قالب رزمایش کمک انجام خواهد شد که امیدواریم با موفقیت اجرایی شود.

یوسفی تصریح کرد:  از شرکای اجتماعی خود که بازوهای توانمند اداره کل هستند درخواست می‌کنیم پیشگدم شده و در این راه خیر ما را همراهی کنند.

گفتنی است، طرح مومنانه سپاه و بسیج در سه مرحله به همت سازمان بسیج مستضعفین کشور اجرایی می‌شود.
این طرح با همکاری و همراهی صاحبان واحدهای تولیدی و خیرین استان اجرایی و در نخستین مرحله 30 هزار بسته بین اقشار آسب دیده از ویروس کرونا مخصوصا کارگران خسارت دیده و بیکار توزیع می‌شود.
مرحله دوم این رزمایش را نیمه ماه مبارک رمضان و مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و مرحله سوم این رزمایش هم پیش از عید سعید فطر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول