اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان و جزئیات چگونگی مشارکت مردم در این طرح

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: این نهاد در راستای شرکت در رزمایش مؤمنانه در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران با اجرای طرح اطعام مهدوی عمل خواهد کرد.

اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان و جزئیات چگونگی مشارکت مردم در این طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رضا نوروزی‌جعفری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت شیوع بیماری کرونا امسال جشن نیکوکاری قبل از سال نو، طبق روال هر سال برگزار نشد بلکه به‌صورت غیرحضوری با همدلی و مشارکت مردم بود.

وی افزود: این نهاد به منظور پیشگیری از بیماری کرونا ۴ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل: ژل ضدعفونی‌کننده دست، محلول ضدعفونی‌کننده سطوح و ۱۰ عدد ماسک برای هر مددجو تهیه و بین مددجویان تحت حمایت توزیع کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بیان کرد: به همت ۱۳ مرکز نیکوکاری در استان به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکنون ۹۰۰ هزار ماسک برای نیازمندان، محرومان جامعه و همچنین ۱۲۰ هزار عدد گان  و لباس  بیمارستانی تهیه و توزیع شده است.

این مسؤول اضافه کرد: تهیه و توزیع ۱۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده بین خانواده‌های تحت حمایت  و نیز برای ضدعفونی معابر سطح استان را از دیگر اقدامات این ۱۳ مرکز نیکوکاری است.

نوروزی‌جعفری خاطرنشان کرد: با همت شورای زکات روستاهای استان حدود ۵۰ هزار بسته اقلام بهداشتی تهیه و بین مددجویان توزیع شده و تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مددجویان و نیازمندان روستا، صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این نهاد در راستای شرکت در رزمایش مؤمنانه در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران با اجرای طرح "اطعام مهدوی"  عمل خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: در این خصوص  مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۵ بابت در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه برای توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان، یا ارسال عدد ۶ برای کمک  به اطعام نیازمندان در این ماه و یا ارسال عدد ۷ منظور اعلام همکاری بابت جمع‌آوری کمک‌های مردمی با شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ نسبت به مشارکت اقدام و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵  همچنین از طریق  تلفن همراه با شماره گیری *۸۸۷۷*۰۱۱*۱# کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول