اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سازمان جهانی بهداشت: در زمان مناسب در زمینه کرونا اطلاع رسانی کردیم

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت با رد برخی اتهام ها گفت که این سازمان در وقت مناسبی درباره بیماری «کووید-19 » اطلاع رسانی کرده بود.

سازمان جهانی بهداشت: در زمان مناسب در زمینه کرونا اطلاع رسانی کردیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت چهارشنبه تاکید کرد که شیوع  بیماری «کووید-۱۹» را برای آماده شدن کشورها جهت مقابله با آن در زمان مناسب اعلام کرده بود.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه»  «تدروس گیبریسیوس» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در نشست خبری در این زمینه گفت: «وقتی به گذشته می نگرم متوجه می شوم که ما اوضاع اضطراری را  در 30 ژانویه(دهم بهمن)  و در زمان مناسب به همه کشورها اعلام کردیم.»

وی در این نشست خبری تاکید کرد که جهان زمان کافی را برای واکنش نشان دادن به این بیماری در اختیار داشت.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت از رشد این بیماری در آفریقا ، آمریکای جنوبی و مرکزی به شدت ابراز نگرانی کرد.

در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته به‌دلیل آنچه هم‌دستی سازمان جهانی بهداشت و دولت چین نامید، کمک‌های دولتش به این سازمان را قطع کرد، فرانسه اعلام کرد  به حمایت از سازمان جهانی بهداشت ادامه می‌دهد.

«ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه گفت، کشورش به حمایت از سازمان جهانی بهداشت در مبارزه با ویروس کرونا ادامه می‌دهد.

به نوشته نشریه «نیوزویک»، لودریان در مصاحبه‌ای گفت: «مردم می‌گویند جهان [بعد از کرونا] هیچ شباهتی به قبل از آن نخواهد داشت. من هم این آرزو را دارم ولی این فقط یک پیشینی است. ترس من این است که وضع جهان بدتر شود.» (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول