اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نشست آنلاین خانواده‌های بازداشتی‌های فلسطینی در ریاض و درخواست برای آزادی آنها

خانواده‌های بازداشت‌شدگان فلسطینی و اردنی در عربستان با برگزاری نشستی اینترنتی، بار دیگر خواستار روشن شدن سرنوشت عزیزان خود و آزادی آنها شدند.

نشست آنلاین خانواده‌های بازداشتی‌های فلسطینی در ریاض و درخواست برای آزادی آنها

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خانواده‌های بازداشتی‌های فلسطینی و اردنی در عربستان سعودی با برگزاری نشستی آنلاین بار دیگر آزادی این بازداشت‌شدگان را خواستار شدند.

بر اساس گزارش «قدس پرس»، شیوع کرونا و منع آمد و شد باعث پایان اعتراض‌ها به این اقدام عربستان سعودی نشده و همسران و فرزندان بازداشت‌شدگان، این بار از طریق اینترنت تلاش کردند اعتراض خود را منتقل کنند.

آنها که از حدود یک ماه پیش به دلیل شیوع کرونا دیدار با تماسی با بازداشت‌شدگان نداشته‌اند بار دیگر از شاه و ولی‌عهد عربستان سعودی درخواست کردند آنها را بویژه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آزاد کنند.

خانواده‌های بازداشت‌شدگان در ادامه خواستار روشن شدن سرنوشت عزیزان خود شدند، کسانی که از حدود ده ماه پیش بدون هیچ اتهامی در مناطق مختلف عربستان بازداشت شده‌اند و تحت محاکمه قرار گرفته‌اند.

آنها سکوت دولت اردن در این باره را محکوم کردند و آن را کوتاهی وزارت خارجه اردن دانستند.

تعدادی از فرزندان بازداشت‌شدگان در این نشست آنلاین از آرزوی خود برای دیدن دوباره پدرانشان بویژه با آمدن ماه مبارک رمضان سخن گفتند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس تا کنون در دو نامه به «سلمان بن عبدالعزیز» شاه عربستان سعودی خواستار آزادی فوری بازداشتی‌های فلسطینی در این کشور با توجه به شیوع کرونا شد است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول