اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

97 درصد مدارس کرمانشاه وارد «شبکه شاد» شدند/ نگران نباشید، نمی‌گذاریم دانش‌آموزی از درس عقب بماند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خطاب به دانش‌آموزانی که شرایط ورود به شبکه شاد را به دلیل نداشتن زیر ساخت‌ها و گوشی هوشمند ندارند، گفت: نگران نباشید نمی‌گذاریم کسی از درس عقب بماند.

97 درصد مدارس کرمانشاه وارد «شبکه شاد» شدند/ نگران نباشید، نمی‌گذاریم دانش‌آموزی از درس عقب بماند

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص فرایند یادگیری و یاددهی دانش‌آموزان از طریق شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد»، اظهار داشت: بخش عظیمی از برنامه‌های آموزش و پرورش با همکاری خانواده‌ها با ورود به شبکه آموزشی دانش‌آموزی یا شاد، در این بستر امن قرار گرفته است.

وی با اشاره به ورود 70 درصد معلمان و نزدیک به 60 درصد دانش‌آموزان استان به شبکه شاد، ادامه داد: تا به امروز 97 درصد مدارس استان وارد سامانه شده‌اند و 80 درصد کلاس‌ها ارتباطات مورد نظر را برقرار کرده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خطاب به دانش‌آموزانی که شرایط ورود به شبکه شاد را به دلیل نداشتن زیر ساخت‌ها و گوشی هوشمند ندارند، گفت: نگران نباشید نمی‌گذاریم ارتباط تحصیلیتان قطع و از درس عقب بمانید.

وی تصریح کرد: برای این گروه از دانش‌آموزان یک خودآموز بهاری (بسته‌های آموزشی) که حاوی اطلاعات درسی برای دانش‌آموزان است را در نظر گرفته‌ایم که توسط راهبران آموزشی این کاربرگ‌ها را تحویل خانواده‌ها و به دست دانش‌آموزان در دورترین نقطه استان می‌رسانیم.

یزدان‌پناه در خصوص دانش‌آموزان روستایی که از زیرساخت لازم (اینترنت) برای ورود به شبکه شاد را ندارند، گفت: مدارس را به صورت حضوری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر تعداد دانش‌آموزان کم باشد به صورت یک روز در میان یا هرروز برگزار می‌شود، در غیر این صورت اگر تعداد زیاد باشد آن‌ها را نصف و هر روز کلاس با نصفی از تعداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.

این مسؤول یادآور شد: 123 دانش‌آموز مدرسه «سمیه» واقع در نودشه که یک منطقه مرزی است به همراه معلمان و مدیران آن به این شبکه وصل شده‌اند وکلاس‌های آن چند روزی است که در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: وقتی که در این منطقه دورافتاده مرزی مشکلی نداریم مطمئنا در شهرها مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

یزدان‌پناه در پایان، از معلمان و دانش‌آموزانی که تاکنون وارد شبکه شاد نشده‌اند خواست هر چه سریع‌تر این اپلیکیشن را نصب و وارد کلاس درس خود شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول