اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رؤسای نظام پزشکی مراکز استان‌ها مشاوران جدید استانداران شدند

رؤسای نظام پزشکی مراکز استان‌ها به‌عنوان مشاوران جدید استانداران در حوزه بهداشت و درمان در جلسات شرکت خواهند کرد.

رؤسای نظام پزشکی مراکز استان‌ها مشاوران جدید استانداران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، به دنبال پیشنهاد رئیس نظام پزشکی سمنان به رئیس کل نظام پزشکی کشور و درخواست وی، وزارت کشور از استانداران سراسر کشور درخواست کرد تا رؤسای نظام پزشکی مراکز استان‌ها به‌عنوان مشاور بخش بهداشت و درمان در جلسات مربوطه شرکت و ارائه نظر کنند.

وزارت کشور در پاسخ به این درخواست در تاریخ 26 فروردین‌ماه 99 از استانداران سراسر کشور خواست تا حسب مورد وظیفه‌ای به‌منظور به بهره‌برداری از تحلیل‌های کاربردی و نظرات مشاوره‌ای در حوزه سلامت و بهداشت، از رؤسای سازمان نظام پزشکی در جلسات دعوت به عمل آید.

چندی قبل رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور طی مکاتبه‌ای با وزیر کشور از وی خواسته بود از آنجا که در بررسی مسائل بهداشتی و درمانی توسط مراجع قانونی و مسؤول همانند استانداری‌ها، نظام پزشکی به‌عنوان سازمان تخصصی غیروابسته به دولت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و حامل نظرات جامعه پزشکی قادر است ضمن تحلیل دقیق و کاربردی وضع بهداشتی و درمانی و پروژه‌های سلامت‌محور استان، امور مربوطه را مورد نقد سازنده قرار دهد، به‌منظور بهره‌برداری از این ظرفیت، از رؤسای نظام پزشکی مراکز استان‌ها به‌عنوان مشاور در جلسات ذی‌ربط استانداران دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول