اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پرداخت مالیات به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت مالیات در سطح جامعه باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

پرداخت مالیات به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی  امروز در دیدار مدیر کل امور مالیاتی معاونین این نهاد در این خطه پهناور، ضمن تاکید بر نهادینه دن فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از تحقق فعالیت‌هایی که در سطح کشور تحقق پیدا می‌کند به تامین اعتبار نیاز دارد که بخشی از این نیاز، از طریق وصول مالیات به دست می‌آید.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ساز‌و‌کاری برای وصول مالیات در نظر گرفته شده و بسیار خوب است اما باید در دریافت و هزینه کرد مالیاتهاهمواره عدالت رعایت شود.

امام جمعه زاهدان، گفت: همه باید بدانند که پرداخت مالیات یک سرمایه‌گذاری اجتماعی است و خود فرد و همه آحاد مردم از این سرمایه‌گذاری نفع می‌برند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی اداره امور مالیاتی باید آداب و اخلاق مناسبی را در برخورد با افراد رعایت کنند تا با این نوع برخوردمردم را به پرداخت مالیات جذب کند.

* افزایش 18درصدی وصول مالیات در سیستان و بلوچستان

مدیر کل امور مالیاتی در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: در سال 98نسبت به سال 97ما 18 درصد رشد را در دریافت مالیات به ثبت رسانده‌ایم.

سید حامد حیدری افزود: در سال 98، 550میلیارد تومان مالیات در سیستان و بلوچستان اخذ شده که نسبت به سال 97، 50میلیارد تومان شامل 18 درصد رشد به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: میزان تحقق مالیات در سال گذشته 550میلیارد تومان بوده که از سهمیه630میلیارد تومانی در نظر گرفته شده، حدود 80درصد محقق شده است.

مدیر کل امور مالیاتی در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک تغییر در حوزه مالیاتی استان شکل گرفته و در این راستا یک طرح‌جامع مالیاتی را در اولویت کار قرار داده‌ایم که طی آن وضعیت مردم و شرکت‌ها به طور دیقی دیده می‌شود و امورات براساس مبنا و اموال منقول و غیر منقول بررسی و پالایش می‌شود و دریافت مالیات براساس درآمد واقعی در نظر گرفته شده و اخذ می شود.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول