اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آغاز به کار مرکز اطعام مهدوی در اراک

نخستین مرکز اطعام مهدوی (طرح همسفره) در کارخانه آونگان توسط موکب امام علی(ع) مستقر در نجف اشرف در شهر اراک آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مرکز اطعام مهدوی در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز و طی مراسمی نخستین مرکز اطعام مهدوی (طرح همسفره) در کارخانه آونگان توسط موکب امام علی(ع) مستقر در نجف اشرف در شهر اراک آغاز به کار کرد.

نجفی نظام آبادی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در مراسم آغاز به کار این مرکز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا اظهار کرد: در آستانه ماه پرفیض رمضان گره‌گشایی از کار نیازمندان در اولویت برنامه‌های همه دستگاه‌ها قرار دارد و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان  نیز همچون گذشته در صف اول رفع احتیاجات نیازمندان قرار دارد.

خلیل نجفی نظم آبادی با بیان اینکه رزمایش ملی بخشش ایرانیان با هدف کاهش مشکلات اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور با مشارکت  کمیته امداد، سپاه، بنیاد غدیر، آستان قدس رضوی، خیرین و موکبداران  آغاز شده است، تأکید کرد: در همین زمینه طرح اطعام مهدوی (همسفره) با هدف تهیه و توزیع غذای گرم میان نیازمندان، امروز با افتتاح نخستین مرکز با حمایت موکب امام علی (ع ) مستقر در نجف اشرف در شهر اراک آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به تأکیدات همه ساله مقام معظم رهبری برای ارائه افطاری ساده به نیازمندان خاطرنشان کرد: موکب های استان در شهرهای اراک ( امام علی،قمر بنی هاشم، مدافعان حرم آل اله، حسن ابن علی)، ساوه ( ابوالفضل العباس، شباب الزینب)، خمین ( ساقی عطشان کربلا) و محلات ( احباب الرضا و نهرالطف ) آمادگی پخت  ۲۵۰۰۰ پرس غذای گرم در روز را در طرح اطعام مهدوی در همین راستا دارند.

وی به ضرورت رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و افزود: امسال با رعایت اصل فاصله اجتماعی، بسته‌های غذایی به صورت کاملا بهداشتی با هماهنگی  کمیته امداد  میان اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

 انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول