اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تولید آثار جدید گروه محمد رسول الله (ص) برای ماه رمضان ۹۹

اعضای گروه محمد رسول الله (ص) در ماه مبارک رمضان امسال با تولید آثار جدید میهمان خانه‌های روزه‌داران هستند.

تولید آثار جدید گروه محمد رسول الله (ص) برای ماه رمضان ۹۹

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس اعضای گروه مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن محمد رسول الله (ص) این روزها مشغول تولید آثار برای ایام ماه مبارک رمضان هستند.

تولید پنج اثر تصویری جدید برای ماه رمضان

رحیم قربانی سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) در گفت‌وگو با فارس درخصوص برنامه‌های این گروه در ماه رمضان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان اعضای گروه محمد رسول الله (ص) مانند دیگر مناسبت‌ها به فکر تولید آثار جدید افتادند که در این راستا پنج اثر جدید تولید شد و این آثار قرار است از رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها پخش شود.

قربانی از تولید آثار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما این است تا با تولید آثار در بیمارستان‌ها از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کنیم. همچنین حضور در کنار جهاد‌گران در کارگاه‌های تولید ماسک و محصولات ضد‌عفونی از دیگر آیتم‌های تولیدات گروه محمد رسول الله (ص) در ماه رمضان است.

اسماء‌الحسنی محور آثار گروه در ماه رمضان

وی از تولید اثر ویژه اسماءالحسنی خبر داد و گفت: یکی از آثار پرطرفدار ماه مبارک رمضان اثر اسماء‌الحسنی است که همه ساله زینت بخش لحظات افطار مردم از قاب شبکه‌های مختلف صدا و سیما بوده است. در واقع اسماء‌الحسنی محور اصلی آثار گروه در ماه رمضان است.

همکاری با گروه شهدای ناجا

سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) از همکاری گروه شهدای ناجا در تولید آثار برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: دو اثر جدید نیز به سفارش سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و با همکاری مشترک گروه شهدای ناجا در حرم حضرت عبد العظیم حسنی (ع) تولید شده است که یک اثر به نام مناجات و اثر دیگر بنام اسماءالحسنی با آهنگ‌سازی و تنظیم جدید است.

پنجمین اثر جدید دیگر این گروه هم اثر اسماءالحسنی است که در ایستگاه‌های مختلف مترو تهران تصویر‌برداری شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول