اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مبتلایان به کرونا در ناو روزولت به بیش از ۷۰۰ نفر رسید

مبتلایان به ویروس کرونا در ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» آمریکا که در سواحل جزیره گوام قرار دارد به ۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

مبتلایان به کرونا در ناو روزولت به بیش از ۷۰۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروی دریایی آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که تست ابتلا به کرونای بیش از ۷۰۰ نفر از پرسنل ناو هواپیمابر هسته‌‌ای «تئودور روزولت» مثبت اعلام شده است.

شیوع ویروس کرونا در ناو تودور روزولت از اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) آغاز شد و نامه «برت کروزیر» فرمانده این ناو هواپیمابر که طی آن خواستار اقدام فوری برای حفاظت از پرسنل این ناو شد، به بروز بحران در مقامات ارشد نیروی دریایی آمریکا منجر شد.

«توماس مودلی» سرپرست وزارت نیروی دریایی آمریکا پس از آنکه این نامه منتشر شد اقدام به اخراج فرمانده ناو روزولت کرد و در سخنرانی بر روی این ناو در جزیره گوام،‌ کروزیر را به دلیل انتشار چنین نامه‌ای فردی «احمق و ساده‌لوح» توصیف کرد.

اندکی پس از انتشار این سخنرانی در رسانه‌ها،‌ مودلی با موج انتقادها مواجه شد و پس از آنکه به دلیل اظهاراتش درباره کروزیر عذرخواهی کرد،‌ از سمتش نیز کناره گیری کرد.

ناو روزولت بیش از ۵ هزار پرسنل دارد و در حال حاضر پرسنل این ناو در جزیره گوام مستقر هستند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول