اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۲۵۰هزار بسته معیشتی توسط سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: در نخستین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه ۲۵۰هزار بسته معیشتی حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود.

توزیع ۲۵۰هزار بسته معیشتی توسط سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه اجرای این طرح با کمک گروه‌های جهادی بسیجی در شهرستان‌های استان تهران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه در دو مرحله انجام خواهد شد، ادامه داد: برای اولین مرحله از این رزمایش ۲۵۰هزار بسته معیشتی و حمایتی در سطح استان در نظر گرفته شده که در مراسمی روز پنج‌شنبه ۱۱۰هزار بسته توزیع و مابقی بسته‌ها نیز تا روز شنبه برای شهرستان‌ها ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه استان تهران اضافه کرد: همزمان با اجرای این رزمایش، قربانی یک هزار و ۱۰۰ رأس گوسفند نیز برای طرح کمک مؤمنانه در حال انجام است که تاکنون نیمی از آن صورت گرفته و روز پنج‌شنبه نیز در مراسم توزیع بسته‌ها ۱۱۰ رأس دام قربانی می‌شود.

سردار حسن زاده تصریح کرد: برای مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه در نیمه دوم ماه مبارک رمضان اقدام می‌کنیم و تلاش داریم معادل همین تعداد بسته نیز در مرحله دوم تهیه و توزیع شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته حمایتی حدود ۳۸۰ هزار تومان برآورد شده است، ابراز داشت: در این بسته‌ها مواد بهداشتی شامل ژل و محلول ضدعفونی کننده، مواد شوینده، دستمال کاغذی و سایر وسایل بهداشتی همچنین ۱۱قلم مواد غذایی شامل روغن، رب، ماکارونی، تن ماهی، عسل، خرما، پنیر، قند، شکر، چای و برنج قرار دارد.

فرمانده سپاه استان تهران در پایان با اشاره به فعالیت هزار گروه جهادی بسیجیان در سطح شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلفی از جمله ضدعفونی معابر و تولید ماسک فعالیت خود را آغاز کردند و اکنون عمده فعالیت‌ها در بحث جمع‌آوری و توزیع بسته‌های حمایتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول