اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ماموریت امروز محرومیت‌زدایی است/برای خدمت به مردم همیشه آماده‌ایم

سپاه همیشه سرافراز حضرت قمربنی‌هاشم(ع) همچون گذشته در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی آماده‌اند و برای خدمت به مردم به ویژه محرومین و در این برهه از تاریخ کشور برای پشتیبانی از رزمندگان جبهه سلامت و جبران بخشی از مشکلات اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا در قالب رزمایش سراسری مواسات، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ماموریت امروز محرومیت‌زدایی است/برای خدمت به مردم همیشه آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرده که متن کامل آن بدین شرح است؛

دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جزو نهادها و پدیده‌های برآمده‌ از انقلاب اسلامی است که خصوصیّات آن در سایر برکات ناشی از انقلاب کمتر مشاهده می‌شود.
ظهور سپاه در بحبوبه حوادث و هیجان‌های بزرگ انقلاب رقم خورد و رشد و حرکت و بلوغ این نهاد انقلابی نیز در تلاطم عظیم حوادث دفاع مقدّس واقع شد و امروز در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن با خلق حماسه‌های بالنده پیشرو و سرنوشت‌ساز است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر حضور در عرصه جهاد و شهادت، با نوآوری و خلّاقیت در تولید ابزار و تجهیزات و شیوه‌های مقابله، نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب به قدرت بازدارندگی رسانده است.
ورود پُرتوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون خدمات اجتماعی، امدادهای فوق‌العاده در حوادث همچون سیل، زلزله، شیوع ویروس منحوس کرونا و عرصه‌های محرومیت‌زدایی، این نهاد انقلابی را به پناهگاهی برای آحاد مردم تبدیل کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگاه گسترده به جغرافیای مقاومت را بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا در دستور کار دارد و انتقامِ خونِ شهدای عزیز این جبهه همچون شهید سرافراز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را خروج کامل نیروهای تروریست از منطقه می‌داند.

سرفصل مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تلاش برای حفظ معنویّت است که در سپاه وجود دارد و حیات‌بخش بوستان این نهاد انقلابی است.

در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده‌های معظم و معزز، آمده است:

فرزندان مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در قالب سپاه همیشه سرافراز حضرت قمربنی‌هاشم علیه‌السلام همچون گذشته در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی آماده‌اند و برای خدمت به مردم به ویژه محرومین و در این برهه از تاریخ کشور برای پشتیبانی از رزمندگان جبهه سلامت و جبران بخشی از مشکلات اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا در قالب رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و از آحاد خیّران، گروه‌ها، هیئات مذهبی، ائمه جمعه و جماعات و اقشار مختلف برای مشارکت در این جبهه نوع‌دوستی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول