اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قرارگاه کمک «مؤمنانه» چشمه‌سار جوشان معرفت است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: قرارگاه کمک مؤمنانه، چشمه‌سار جوشان معرفت و ایمان ملت ایران است که روز به روز جریانی بیشتر می‌یابد.

قرارگاه کمک «مؤمنانه» چشمه‌سار جوشان معرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعبادی‌زاده صبح امروز در افتتاحیه قرارگاه خدمت‌رسانی مواسات و خدمت مؤمنانه مردم هرمزگان در مسجد جامع شهر بندرعباس، اظهار کرد: قرارگاه خدمت رسانی مومنانه همچون درختی است که  روز به روز رشد یافته و تنومندتر می‌شود و از میوه‌های شیرین این قرارگاه کسانی که بهره خواهند برد  که خداوند به آن‌ها نظر دارد.

وی افزود: این کمک‌های مردمی توسط  موسسات خیریه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند دستگاه دیگر جمع آوری شده است  و این ارزاق به نیازمندان عفیفی خواهد رسید که نیازمند هستند اما محال است که برای نیاز خود به دنبال کسی بروند و بی‌شک با برآورده کردن نیاز این نیازمندان و جلب رضایت آن‌ها، خداوند نیز از ما راضی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به جمله‌ای از مرحوم فاضل لنکرانی اشاره و عنوان کرد: مرحوم فاضل لنکرانی در زمان حیات خودش جمله‌ای دارد که می‌گوید؛عصاره دین را در یک جمله و در نیم قرن تحقیق فهمیدم و این که در دنیا به  واجبات عمل کرده، محرمات را ترک کنیم و هرچه می توانید به مردم خدمت کنید.

فرمانده قرارگاه خدمت رسانی مواسات و خدمت مومنانه در هرمزگان ابراز کرد: مومن در این دنیا باید به کم راضی نشود و  در اعمال بهترین عمل و در کار نیز، بهترین کار را انتخاب و انجام دهد و بی شک در این روزها، کمک کردن به مردم افضل العمال است.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: ما در آینده رزمایش نخواهیم داشت بلکه به تناسب شرایط از جمله، سیل، زلزله، حوادث غیرمترقبه و... حهت کمک مردم رزمایش‌ها خواهیم داشت و این رزمایش مومنانه با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، پایان نخواهد یافت و در واقع شروعی است برای انجام و ساماندهی هرچه بهتر کار خیر و کمک به محرومان استان.

عبادی‌زاده بیان کرد: این قرارگاه متعلق به همه مردم و درواقع مردم صاحبان آن هستند است و ما مسئولین همگی پادو آن هستیم و بی شک هرچه مردم در این حرکت مشارکت و این درخت قرارگاه مومنانه را آبیاری کنند،  این شجره، رشد بهتری خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به این که رسانه های بیگانه و ضد انقلاب سعی در تضعیف نقش نهاد‌های وابسته به رهبری در زمان بیماری کرونا داشته اند، اظهار کرد: در زمان بیماری کووید ۱۹و از همان روزهای آغازین نهادهای زیرنظر رهبری، جان بر کف پای کار بوده‌اند و دوشادوش سایر نهادهای مردمی  و دولتی در مبارزه با این بیماری، جهادگرانه مبارزه می کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول