اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

غربالگری ۲۰ هزار نفر در بیمارستان تامین اجتماعی ملایر

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی غرضی ملایر از غربالگری ۲۰ هزار نفر تاکنون در مرکز درمانی خبر داد و گفت: ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شده‌اند که ۱۲۰ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند.

غربالگری ۲۰ هزار نفر در بیمارستان تامین اجتماعی ملایر

محمدرضا توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در دو ماه اخیر بیش از ۲۰ هزار نفر در بیمارستان غرضی شهرستان ملایر غربالگری و تب‌سنجی شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی این مدت در دو بخش درمانگاهی و اورژانس برای بیمارانی اسکرین انجام شد گفت: بیماران مشکوک به کرونا به درمانگاه تنفسی ارجاع و آنجا زیر نظر پزشک معاینه و آزمایش می‌شدند.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی غرضی ملایر بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۱۴۰ بیمار در بخش مربوط به این بیماری بستری شده‌اند که خوشبختانه ۱۲۰ نفر از آنها بهبود یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خوشبختانه در بخش مربوط به کرونا بیماری بدحالی وجود ندارد گفت: اقدامات مراقبتی را تا پایان بیماری کرونا ادامه خواهیم کرد و امیدواریم مردم به توصیه‌ها توجه کنند.

توکلی رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در مهار بیماری کرونا مهم عنوان کرد و خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول