اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمایندگان کرونایی اصفهان از قرنطینه خارج شدند

دو تن از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شوراس اسلامی که به کرونا مبتلا شده بودند، پس از بهبودی و پایان دوران قرنطینه فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

نمایندگان کرونایی اصفهان از قرنطینه خارج شدند

احمد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ۱۴ روز را در قرنطینه خانگی سپری کرده است از بهبود خود خبر داد و در مورد روند بهبودی در دوران قرنطینه اظهار کرد: تمام دستورات پروتکل مصوب بهداشتی را رعایت کردیم چون برای من قرنطینه دو مرحله بود مرحله اول مشکوک بود و آزمایش دادم و در قرنطینه رفتم و قرنطینه دوم که می‌خواستم بروم مجلس بالاخره نمونه‌برداری کردند و تست کرونا مثبت اعلام شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خارج شدن از قرنطینه تحت دستور پزشک بوده و در مورد نکات رعایت شده در دوران قرنطینه گفت: اولین مطلب رعایت دستورات بهداشتی بود. استفاده از ماسک و رعایت فاصله و شست‌وشو با مواد ضدعفونی و دستورات غذایی از دیگر مواردی بود که در ایام قرنطینه مورد توجه قرار گرفت.

ابوالفضل ابوترابی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن اشاره به اینکه بعد از ۱۵ روز از قرنطینه خانگی خارج‌شده، بیان داشت: من دیروز از قرنطینه خارج شدم و کارم را عملاً شروع کردم جلسات متعددی را داشتم.

نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در مورد روش‌های بهبود در قرنطینه گفت: داروها ترکیبی از تجویز پزشکان و ترکیبی از طب ایرانی اسلامی بود. داروها را متخصصان نوشتند که داروهای مشخصی است ولی در مورد طب ایرانی اسلامی قرص‌هایی بود مبتنی بر موم زنبورعسل و در کنار آن داروهای گیاهی مثل آویشن و بنفشه و بخور آویشن و بخور جوش‌شیرین، قرقره آب‌نمک و سرکه مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول