اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حاضرم بروم ولی فامیل بازی نکنم/ بودجه 102 میلیاردی شهرداری گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری این شهر 102 میلیارد تومان است، گفت: بودجه پیش بینی شده‌سال گذشته به صورت کامل تحقق پیدا کرد.

حاضرم بروم ولی فامیل بازی نکنم/ بودجه 102 میلیاردی شهرداری گنبدکاووس

منصور طعنه گنبدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرداری گنبدکاووس در سال گذشته بودجه خود را حدود ۸۲ میلیون تومان پیش بینی کرده بود، اظهار کرد: در پایان سال ۱۳۹۸ توانستیم مبلغ ۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمدزایی کرده و عملا بیش از بودجه پیش‌بینی شده را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری بودجه پیش‌بینی شده را معادل ۱۰۲ میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم، افزود: البته ذکر این نکته لازم است که مبالغ سرمایه‌گذاری را خارج از این مبلغ در نظر گرفته‌ایم که اگر بخواهیم آنها را نیز به این مبلغ اضافه کنیم بودجه چندین برابر این مبلغ خواهد بود.

* با وجود فشارهای ناصواب بسیار از سوی برخی افراد خرید سنگ‌شکن برای شهرداری را محقق کردیم

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در طی دوره مسوولیت خود تاکنون تلاش کرده‌ام کارهای ماندگاری صورت بدهم، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارخانه آسفالتی که بیش از ۱۰ سال از ظرفیت بالای آن استفاده‌ای نمی‌شد یکی از اقداماتی است که ما را برای تهیه آسفالت بی‌نیاز از سایر شهرها و استان‌ها کرده است.

طعنه گنبدی با اشاره به اینکه با وجود فشارهای ناصواب بسیار از سوی برخی افراد خرید سنگ‌شکن برای شهرداری را محقق کردیم، ادامه داد: وقتی شهرداری در سال‌های گذشته سالیانه حدود ۲ میلیارد تومان مصالح خریداری می‌کرد با خرید سنگ‌شکن علاوه بر صرفه جویی در این مورد مالک چندین هکتار زمین و یک معدن بزرگ با سنگ‌های ریز دانه مرغوب شده‌ایم.

* در ۱۶ نقطه از شهر گنبدکاووس با مطالعه دقیق و علمی گره ترافیکی شناسایی کردیم

وی با بیان اینکه در ۱۶ نقطه از شهر گنبدکاووس با مطالعه دقیق و علمی گره ترافیکی شناسایی کردیم، تصریح کرد: تا کنون تغییرات اصلاحی در ۱۲ نقطه مصوبه شورای ترافیک شهرستان را اخذ کرده و چهار نقطه نیز عملیات اجرایی اصلاح به پایان رسیده است.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برخی حواشی و فشارها را هیچگاه نپذیرفته و نمی‌پذیرم، گفت: حاضرم از مسوولیت خود کنار بروم اما فامیل بازی را در شهرداری صورت ندهم زیرا این موضوع را با شایسته‌سالاری در تضاد می‌بینم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول