اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| جمع‌آوری وانت بارهای فاقد برچسب توسط شهرداری قوچان

شهردار قوچان گفت: موضوعی به نام تردد وانت‌بارهای سیار برای خریدوفروش کالا در سطح شهر یک مسئله غیرقانونی بوده و مردم در صورت مشاهده این تخلف با معاونت خدمات شهری شهرداری برای جمع‌آوری تماس بگیرند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام شود.

فارس من| جمع‌آوری وانت بارهای فاقد برچسب توسط شهرداری قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان سوژه‌ای با عنوان «بلندگوهای وانت‌بارهای دوره‌گرد قوچان روی خط اعصاب» در  «فارس من» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

شهردار قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه وانت‌بارها به حوزه سازمان حمل‌ونقل درون شهری شهرداری مربوط می‌شود، گفت: تمام وانت‌بارهایی که قصد فعالیت در حوزه شهری را دارند سازمان‌دهی شده و باید برچسب سازمان حمل‌ونقل را زده باشند.

علی پیشیار بیان کرد: فعالیت وانت‌بارهای فاقد این برچسب خلاف بوده و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت این وسایط نقلیه باید با مجموعه خدمات شهری شهرداری تماس گرفته تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: مسئله‌ای به‌نام وانت‌بار برای خرید یا فروش اقلام به‌صورت سیار وجود ندارد و وانت‌بارهای دارای برچسب هم فقط در ساعات مشخص و مکانی ثابت مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول