اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تعطیلی ۵۹۰ واحد محل نگهداری کالا در ورامین

فرماندار ورامین با اشاره به ثبت ۳ هزار و ۶۵۲ واحد در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تأیید و ۵۹۰ واحد تعطیل شده است همچنین ۶۰۰ واحد نیز در انتظار تأیید قرار دارد.

تعطیلی ۵۹۰ واحد محل نگهداری کالا در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین روز دوشنبه در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته توسط اداره صنعت، معدن و تجارت، حدود 3 هزار و 652 محل نگهداری کالا در حوزه صنعت و کشاورزی مستقر در شهرستان ورامین اطلاعات خود را در سامانه صمت ثبت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها که قبلا نیز اطلاع‌رسانی شده همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می‌کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به نشانی www.nwms.ir ثبت کنند.

فرماندار ورامین افزود: هر محلی که در آن کالایی نگهداری می‌شود باید اطلاعات خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کند.

کاغذلو یادآور شد: از مجموع ۳ هزار و ۶۵۲ واحد انبار ثبت شده در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد به تأئید رسیده، ۵۹۰ واحد تعطیل شده و ۶۰۰ واحد در انتظار تأیید قرار دارد.

وی اظهارکرد: اگر بازرسان در بازرسی‌های خود، کالایی را در انباری که ثبت نشده مشاهده کنند به عنوان کالای احتکار شده تلقی شده و پس از تشکیل پرونده تخلف برای طی مراحل قانونی و صدور رأی به مراجع قانونی ارجاع خواهند داد.

فرماندار ورامین در پایان با اشاره به این که اغلب مردم با موضوع قاچاق آشنایی ندارد، ابراز کرد: بی‌اطلاعی مردم نسبت به قاچاق و ضرر و زیانی که این پدیده به اقتصاد کشور وارد می‌کند موجب می‌شود تا این پدیده اثر تخریبی بیشتری روی کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول