اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۷۵ تُن برنج در انبارهای قشم موجود است

فرماندار قشم با بیان اینکه در تامین و توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد، گفت: ۷۵ تُن برنج در انبارهای شهرستان وجود دارد.

۷۵ تُن برنج در انبارهای قشم موجود است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری در نشست شورای زکات شهرستان قشم اظهار داشت: جایگاه دوم استان هرمزگان در حوزه جذب سهمیه تظیم بازار به شهرستان قشم تعلق دارد.

وی افزود: ضرورت آمادگی برای پاسخگویی به نیاز یک میلیون نفر گردشگر در عید نوروز از جمله مهمترین دلایل قرارگیری در این رتبه به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: 75 تُن برنج در انبارهای شهرستان موجود و مستمرا در حال توزیع است همچنین مراحل اداری ورود و تزریق 74 تُن دیگر به بازار نیز در حال انجام است.

نصری ادامه داد: 62 تُن شکر در مسیر ورود به شهرستان بوده و علاوه بر 40 تُن گوشت قرمز توزیع شده، پنج تُن دیگر نیز امروز وارد می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین 50 تُن پرتقال و حدود 40 تُن سیب زرد و قرمز در سراسر شهرستان قشم توسط عاملان فروش توزیع شده است.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه در تامین و توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد، ابراز داشت: 30 تُن نخود و 30 تُن عدس نیز در  شهرستان وجود دارد.

نصری خاطرنشان کرد: اقلام ضروری تامین شده متعلق به به آحاد جامعه است و شیوه توزیع آن بر این مبنا انجام می‌شود تا از هرگونه احتکار و فراهم آمدن زمینه سوءاستفاده جلوگیری شود.

وجود اقلام ضروری ثمره توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است 

رئیس شورا زکات شهرستان قشم نیز اظهار داشت: وضعیت کشور با توجه به تحریم‌های ظالمانه و بروز بحران کرونا مطلوب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم افزود: این شرایط را می‌توان مرهون تکیه بر توان ملی و عمل بر اساس مولفه‌های اقتصاد مقاومتی دانست.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول