اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آسفالت بیش از 80 هزار مترمربع از معابر روستایی سامان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با استفاده از یک هزار و ۲۲۹ تن قیر رایگان به ارزش 32 هزار و 244 میلیون ریال اعتبار سطح معابر ۱۲ روستا به مساحت 80 هزار و 252 مترمربع در شهرستان سامان آسفالت شده است.

آسفالت بیش از 80 هزار مترمربع از معابر روستایی سامان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، سهراب رئیسی از بهره‌برداری یک هزار و هشتصد و چهلمین واحد مسکونی شهرستان سامان از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در شهرستان سامان گفت: تاکنون تهیه و بازنگری طرح هادی در ۴۶ روستا با اعتباری بالغ بر سه هزار و 950 میلیون ریال و اجرای طرح هادی در ۲۹ روستا با 74 هزار و 278 میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

وی بیان کرد: با استفاده از  یک هزار و ۲۲۹ تن قیر رایگان به ارزش 32 هزار و 244 میلیون ریال اعتبار سطح معابر ۱۲ روستا به مساحت 80 هزار و 252 مترمربع آسفالت شده است.

رئیسی افزود: صدور دو هزار و ۹۲۵ سند مالکیت روستایی و ۲۱ سند شهری، صدور 4 هزار و 28 پروانه خدمات ساختمانی، واگذاری ۹۳۸قطعه زمین از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان سامان است که افتتاح رسمی پروژه‌ها بعد از شکست کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول