اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

۵۰ هزار نسخه قرآن و مفاتیح در آستانه ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود

شرکت چاپ و انتشارات اوقاف به مناسبت ماه مبارک مضان و در سال جهش تولید، با انتشار حدود ۵۰ هزار نسخه قرآن کریم و مفاتیح الجنان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و مذهبی کشور گام برمی‌دارد.

۵۰ هزار نسخه قرآن و مفاتیح در آستانه ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت چاپ و انتشارات اوقاف با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ماه مبارک مضان و در سال جهش تولید، حدود ۵۰ هزار نسخه قرآن کریم و مفاتیح الجنان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و مذهبی کشور منتشر می‌کند.

این مجموعه شامل ۱۰ هزار نسخه قرآن با ترجمه شیخ حسین انصاریان و در قطع وزیری، ۱۰ هزار نسخه قرآن بدون ترجمه و به خط استاد حسن زاده در قطع رقعی و ۱۰ هزارنسخه دیگر با ترجمه استاد عبادی در قطع وزیری است.

علاوه بر ۵ هزار نسخه قرآن با ترجمه استاد یثربی، ۱۰ هزار نسخه مفاتیح الجنان نیز در ماه مبارک رمضان برای استفاده روزه‌داران از سوی این مرکز منتشر می‌شود.

شرکت چاپ و انتشارات وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه، در راستای تأمین نیازهای معنوی مؤمنان در ماه مبارک رمضان و در ایامی که مردم روزه‌دار به دلیل ویروس کوید ۱۹ بیشتر زمان خود را در خانه می‌گذارنند، در نظر دارد تا محصولات قرآنی و ادعیه خود را با ویرایش تازه به این عزیزان عرضه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول