اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ایجاد خط تولید جدید اتانولی برای مقابله با کرونا

یک شرکت دانش‌بنیان نسبت به خطوط تولید اتانولی اقدام کرده که با حداقل هزینه و حداکثر سرعت امکان‌بهره‌برداری دارد.

ایجاد خط تولید جدید اتانولی برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، جوامع بشری پیوسته دستخوش حوادث طبیعی یا اقدامات مخربی است که سبب بروز بحران های کوچک و بزرگ می شود. به همین منظور افراد حقیقی و حقوقی احساس مسئولیت کرده و مسیر فعالیت های خود را همسو با نیازهای جامعه در شرایط بحرانی تعریف خواهند کرد تا با همکاری دسته جمعی، بهبود ایجاد کنند.

مسعود مدرسی مدیرعامل شرکت دانش بنیان، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به اقداماتشان در بحران کرونا اشاره کرد.

مدرسی بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا، یکی از مهم ترین اقداماتی که می‌توان انجام داد تغییر نوع محصولات به نحوی است که پاسخگوی نیازهای اولیه و ضروری باشد. تولید محصولات بهداشتی نیز از این دسته نیازها است.

وی در راستای تامین نیاز جامعه گفت: شرکت تصمیم گرفته تا نسبت به خطوط تولید اتانولی اقدام کند که با حداقل هزینه و حداکثر سرعت امکان بهره برداری داشته باشد. مراحل ساخت خط تولید طراحی شده، حداکثر ۳ هفته به طول خواهد کشید و تولید محصول با تناژ ۵ تن در روز حداکثر یک هفته بعد از نصب و راه اندازی خط انجام خواهد شد. برای رسیدن به این مقصود باید حمایت ها و همکاری های لازم را از سازمان های مربوط و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دریافت شود.

وی همچنین به اقدامات که در راستای حفظ سلامت کارکنان از جمله ضدعفونی کردن روزانه محیط کار، استفاده از لوازم بهداشتی و ایمنی و به حداقل رساندن ارتباط فیزیکی کارکنان اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول