اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیجیان گنبدی بیش از 40 هزار ماسک تولید کردند

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: نیروهای جهادی، سپاهی و بسیجی شهرستان تاکنون بیش از 40 هزار ماسک پارچه‌ای را تولید و توزیع کردند.

بسیجیان گنبدی بیش از 40 هزار ماسک تولید کردند

رمضانعلی قاسمپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بسیج در زمان بحران و مشکلات در کنار سایر دستگاه‌های دولتی در کنار مردم بوده و هرجا نیاز باشد بدون چشمداشت به مردم خدمت می‌کند.

وی تصریح کرد: تاکنون نیروهای بسیجی و جهادی شهرستان بیش از 40 هزار ماسک را تهیه و توزیع کردند ضمن اینکه در غربالگری سلامت به کمک حوزه بهداشت و درمان شتافتند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: برای حمایت از محرومان و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان تاکنون بیش از 700 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

وی با اشاره به طرح کمک مومنانه گفت: با همکاری پایگاه‌های بسیج، دهیاران،کانون بسیج محلات و مساجد و امامان جماعت بانک اطلاعاتی افراد نیازمند و آبرومند شهرستان که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نیستند، جمع‌آوری می‌شود و کمک‌های معیشتی به صورت هدفمند بین این افراد توزیع خواهد شد.


* 2500 بسته بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار توزیع شد
شهردار گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 2 هزار و 500 بسته بهداشتی در نقاط آسیب‌پذیر شهر گنبدکاووس توزیع شده است.

وی تصریح کرد: ضدعفونی کردن معابر، اماکن عمومی، معابر شهری به صورت مرتب در دستور کار قرار دارد و با همکاری نهادهایی مانند بسیج این کار همچنان ادامه دارد.

منصور طعنه گنبدی از جمع‌آوری وسایل اصناف در محوطه پیاده‌روها خبر داد و گفت: با همکاری اصناف، اداره اماکن، تعزیرات، نیروی انتظامی، دادگستری و غیره طی چهار مرحله وسایل واحدهای صنفی که در کنار پیاده‌روها قرار گرفته و مزاحم تردد عابران پیاده شده بود، جمع‌آوری شد.


انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول