اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

محرومیت‌زدایی اصلی‌ترین ماموریت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه/ ۷۵۰ هکتار از اراضی ۴ روستا مراوه‌تپه زیرکشت می‌رود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: محرومیت‌زدایی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ماموریت‌های قرارگاه‌پیشرفت و آبادانی سپاه است.

محرومیت‌زدایی اصلی‌ترین ماموریت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه/ ۷۵۰ هکتار از اراضی ۴ روستا مراوه‌تپه زیرکشت می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار علی ملک‌شاهکویی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه پمپاژ آب روستاهای «قره‌گل» مراوه‌تپه اظهار کرد: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ماموریت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه محرومیت‌زدایی است.

وی تصریح کرد: این قرارگاه در تقریبا ۶۸ روستا و در قالب سه دهستان «زرین‌گل»، «کرند» و «مراوه‌تپه» در حال انجام ماموریت است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در بحث زیرساختی، در فاز اول ۳۱ پروژه عمرانی را در دستور کار خود قرار داد که ۱۰۰ درصد آن اجرا شد.

ملک‌شاهکویی افزود: از این ۳۱ پروژه نیز تقریبا ۱۵ پروژه مختص به شهرستان مراوه‌تپه بوده که آخرین پروژه آن افتتاح ایستگاه پمپاژ بود.

* ۷۵۰ هکتار از اراضی ۴ روستا مراوه‌تپه زیرکشت می‌رود

وی با بیان اینکه این پروژه اقدام بسیار مهم و بزرگی است که چهار روستا را در بر خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، آن اقدامی که تحت تعهدات قرارگاه پیشرفت و آبادانی بود، انجام شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در حال حاضر ۲۵۰ هکتار و انشاءالله با ایجاد کانال‌هایی که مقرر شده توسط جهاد کشاورزی صورت پذیرد، ۷۵۰ هکتار از اراضی این چهار روستا زیر کشت قرار خواهد گرفت.

ملک‌شاهکویی ادامه داد: این پروژه همانند دیگر پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی با مشارکت کامل مردم و هزینه‌ای بسیار پایین‌تر از هزینه‌ی برآورد شده انجام پذیرفت.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول