اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

۱۳۱۰۷ مبتلا و ۱۵۸ فوتی، آخرین آمار مبتلایان به کرونا در سرزمین‎های اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مدعی شد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ نفر به آمار مبتلایان و هفت تن دیگر به آمار فوتی‌ها بر اثر بمیاری کووید-۱۹ افزوده شده است.

۱۳۱۰۷ مبتلا و ۱۵۸ فوتی، آخرین آمار مبتلایان به کرونا در سرزمین‎های اشغالی

به گزارش گره بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) در بیانیه‌ای از افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

به نوشته الجزیره، طبق این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ نفر مبتلا شده و هفت تن دیگر جان خود را از دست داده‌اند تا بدین ترتیب تعداد مبتلایان به ۱۳۱۰۷ مورد و فوتی‌ها به ۱۵۸ مورد برسد.

وزارت بهداشت اسرائیل همچنین اعلام کرد که برای هفت روز دیگر فعالیت‌های تجاری و تفریحی با محدودیت مواجه خواهند بود و تنها برای تهیه مواد غذایی و دارو و دیگر اقلام ضروری اجازه تردد داده خواهد شد و در داخل خودرو نیز بیش از دو نفر حق نشستن ندارند.

در همین حال، مأموران رژیم صهیونیستی از صبح امروز دو شهرک عرب‌نشین «دیرالاسد» و «البعنه» در شمال سرزمین اشغالی را به طور کامل قرنظینه کردند و تا یک هفته هیچ فردی حق خروج و ورود به این دو شهرک را ندارد. به گفته وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی این دو شهرک با افزایش شدید آمار مبتلایان روبه روست.

افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها در سرزمین اشغالی در حالی است که روز گذشته شبکه ۱۲ اسرائیل در گزارشی مدعی شد که دولت آمریکا در ماه نوامبر ۲۰۱۹ از شیوع یک ویروس ناشناخته به مقامات اسرائیل و کشورهای ناتو هشدار داده بود اما مقامات اسرائیلی هیچ کاری برای تمهیدات لازم انجام ندادند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول