اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ادامه ناپایداری‌ها تا دو روز آینده در استان اصفهان

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: در 24 ساعت آینده قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد به ویژه در بعد از ظهر و رگبار بهاری هم برای شب پیش‌بینی می‌شود، این ناپایداری‌ها تا دو روز آینده ادامه دارد.

ادامه ناپایداری‌ها تا دو روز آینده در استان اصفهان

حجت‌اله علی‌عسکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان اظهار داشت: بارش باران در اردستان ۴.۳، زرین‌شهر یک، زواره ۳.۲، فرودگاه ۰.۸، کبوترآباد ۱.۲، مبارکه ۰.۴، میمه ۷، نائین ۲، نطنز ۴، ورزنه ۱.۷، چوپانان ۰.۱، دهق ۲.۲، اصفهان زیر یک دهم میلی‌متر بوده است.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان این‌که درجه حرارت هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد به ویژه در بعد از ظهر و رگبار بهاری هم برای شب پیش‌بینی می‌شود، این ناپایداری‌ها تا دو روز آینده ادامه دارد.

جاری شدن سیل در رودخانه فصلی بخش مرکزی در اردستان

منصور شیشه‌فروش نیز با اشاره به بارش‌های روز گذشته در استان اصفهان اظهار داشت: بارش‌های رگباری شب گذشته در ارتفاعات برزاوند شهرستان اردستان و جاری شدن سیل در رودخانه فصلی بخش مرکزی سبب آب‌گرفتگی شهرک صنعتی قدیم اردستان و جاده ارتباطی روستاهای دره‌باغ و هندوآباد شد و با جریان یافتن سیل به طرف بخش زواره هشدارهای لازم به ساکنان روستاهای در مسیر از جمله امیران و کچو داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: اکیپ‌های امدادی مدیریت بحران شهرستان اردستان با همکاری راهداری و هلال احمر و پشتیبانی ماشین‌آلات امدادی با امدادرسانی به خودروهای در راه مانده و تخلیه آب  در جهت هدایت مسیر سیلاب و ایمن‌سازی مناطق مسکونی روستایی تحت تأثیر سیل اقدام کردند.

کاهش ۳۷ درصدی بارش باران در شهرضا

ستار سبزه‌علی، رئیس هواشناسی شهرضا نیز با اشاره با بارش شدید تگرگ در ۲۴ گذشته در شهرضا عنوان کرد: با وجود بارش تگرگ و رگبار باران و جاری شدن روان آب در شهر، به علت رگباری بودن ماهیت بارش‌های بهاری، با کمال تعجب در ایستگاه هیچگونه بارشی ثبت نشد.

رئیس اداره هواشناسی شهرضا خاطرنشان کرد: جمع بارش سال زراعی شهرضا برابر ۱۰۹.۱ میلی‌متر است که ۳۷ درصد نسبت به سال گذشته و ۱۲ درصد نسبت به آمار بلند مدت کاهش دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول