اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

راه اندازی فستیوال فیلم واقعیت مجازی

کاربران هدست های واقعیت مجازی اوکیلوس گو و اوکیلوس کوئست به زودی می توانند به فیلم های 15 دقیقه ای فستیوال فیلم واقعیت مجازی دسترسی داشته باشند.

راه اندازی فستیوال فیلم واقعیت مجازی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، علاقمندان به مشاهده فیلم های واقعیت مجازی و سه بعدی می توانند ظرف نه روز آینده بدون صرف هزینه از سراسر جهان این فیلم ها را که به فستیوال تریبکا تحویل داده شده اند، مشاهده کنند.

 

این بخش از فستیوال تریبکا سینما ۳۶۰ نام دارد و از ۱۷ آوریل تا ۲۶ آوریل برگزار می شود. این اولین بار در جهان است که یک فستیوال معتبر جهانی بخشی را به نمایش فیلم های سه بعدی و قابل مشاهده از طریق هدست های واقعیت مجازی اختصاص می دهد. به نظر می رسد این ابتکار عمل با استقبال قابل توجهی مواجه شود.

تعامل فناوری واقعیت مجازی و سینما مدتی است که آغاز شده، اما هنوز به عنوان یک جریان مهم پذیرفته نشده و به نظر می رسد در آینده با استفاده از این فناوری نوظهور شاهد خلاقیت های متنوعی در عرصه فیلم سازی و داستان گویی باشیم. همچنین از این طریق می توان جلوه های صوتی خاص، نورپردازی های ویژه و غیره را به فیلم های سینمایی اضافه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول