اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

چرخش صنعت برق مازندران با دستان زحمت‌کش سیم‌بانان/پشتیبانی صنعت برق از کادر درمانی مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: چرخ صنعت برق استان با دستان توانای سیم‌بانان درحال چرخش است.

چرخش صنعت برق مازندران با دستان زحمت‌کش سیم‌بانان/پشتیبانی صنعت برق از کادر درمانی مازندران


رضا غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  ۲۹ فروردین ماه روز جهانی سیم‌بان است که نکوداشت خدمات صادقانه و بی‌دریغ سیم‌بانان به‌ویژه شرکت توزیع برق مازندران، فرصتی مغتنم و بی‌نظیر است تا به تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهیم.


وی افزود: سیم‌بانان سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه ساز دست‌یابی به اهداف کلان سازمان و شکوفایی اقتصادی و مهندسی شرکت به‌شمار می‌روند.


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه سیم‌بانان از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه صنعت برق هستند، افزود: چرخ عظیم صنعت توزیع برق با دستان توانا و زحمت‌کش سیم‌بانان توانمند و با غیرت در حرکت و چرخش است که حیات صنعت برق مرهون زحمات مهندسان و در نهایت دستان زحمت‌کش سیم‌بانان است.


این مسوول تصریح کرد: باتوجه به اینکه شرایط به‌وجود آمده در جامعه که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا بوده و تمامی اقشار جامعه و خانواده‌ها را درگیر کرده است مطمئنا خانواده صنعت توزیع برق در این راستا امر مهم پشتیانی از کادرهای فعال بیمارستانی و بهداشتی ( از قبیل پزشکی، پرستاری و سایر) را از طریق تامین برق پایدار و مطمئن ایفا می‌کند.


وی یادآور شد: همچنین از انجا که امروزه برق لازمه رفاه و زندگی است، تامین بدون وقفه این انرژی بدون زحمات سیم‌بانان زحمت‌کش در تمامی بخش‌ها دست‌یافتنی نخواهد بود.


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد:  باتوجه به اینکه روز ۲۹ فروردین مزین به نام قشر زحمت‌کش صنعت برق یعنی سیم‌بانان است برخود وظیفه می‌دانم تا به نمایندگی از طرف تمام مدیران صنعت برق، این روز را به شما تبریک گفته و از زحمات بی‌‌دریغ این قشر تقدیر کنم.


این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه سالانه حدود یک‌هزار و کیلومتر شبکه توزیع برق در مجموعه شرکت احداث می‌شود، گفت: از حدود ۳۰ هزار کیلومتر خطوط شبکه‌های توزیع،نگهداری، تعمیرات، رفع عیب خطوط و نصب حدود ۴۰ هزار انشعاب برق و با مدیریت مشترکان با همت تلاش و ایثارگری این زحمت‌کشان واقعی انجام و رضایت مردم در گرو تلاش آنها است.


به گزارش فارس، مجموع مشترکان شرکت توزیع برق مازندران یک میلیون و ۴۲۰هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف است.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول