اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولد نوزاد در بالگرد اورژانس هوایی گناباد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: نوزادی هنگام انتقال مادر باردار به بیمارستان این شهرستان در بالگرد اورژانس هوایی گناباد به‌دنیا آمد.

تولد نوزاد در بالگرد اورژانس هوایی گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس گناباد، امین زمانی اظهار کرد: در پی اعلام اورژانس گیسور مبنی بر نیاز فوری برای انتقال یک مادر باردار با درد زایمانی، بالگرد اورژانس هوایی گناباد به منطقه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد بیان کرد: این مادر باردار که از اهالی رحمت‌آباد گناباد است، بلافاصله توسط اورژانس هوایی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شد، اما دقایقی قبل از به زمین نشستن بالگرد در محوطه پایگاه اورژانس هوایی با آغاز فرآیند زایمان، نوزاد با کمک تکنسین‌های پرواز در داخل بالگرد به دنیا آمد.

وی افزود: با نشستن بالگرد، مامای تیم تحویل‌گیرنده بیمار که با هماهنگی قبلی در پایگاه حضور داشت، اقدامات لازم برای مادر را انجام داد و مادر و نوزاد به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول