اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ساخت منزل یکی از نیازمندان شاهرود در رزمایش «کمک مؤمنانه»

در راستای طرح «همدلی و کمک مؤمنانه» بسیج و به همت پایگاه مسلم بن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) شاهرود، منزل یکی از نیازمندان این شهرستان ساخته می‌شود.

ساخت منزل یکی از نیازمندان شاهرود در رزمایش «کمک مؤمنانه»

محسن غلامی، فرمانده پایگاه مسلم بن عقیل و عضو شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: در راستای رزمایش «همدلی و کمک مؤمنانه» بسیج و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود، کار تکمیل واحد مسکونی یکی از نیازمندان محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این راستا در قالب طرح عیدانه مهدوی، ۷۰۰ عدد آجر سفالی و ۱۶ تن سیمان فله برای ساخت این منزل مسکونی تهیه شد، افزود: به کمک گروه‌های جهادی بسیج کار ساخت این خانه آغاز شده است.

فرمانده پایگاه مسلم بن عقیل شاهرود تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با توجه به ساخت یک اتاق و سرویس بهداشتی و آشپزخانه بتوانیم کار این منزل مسکونی را تا ماه مبارک رمضان به اتمام برسانیم.

غلامی بیان کرد: با پیگیری‌های شورای محله اسلامی و همکاری بسیج، تاکنون چندین باب منزل در این محله ایجاد، مرمت و بهسازی و تحویل نیازمندان شده است.

وی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا نیز با همت گروه‌های جهادی بسیج، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و منازل این محله در چندین نوبت انجام و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و عیدانه‌های حاج قاسم و مهدوی نیز بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است و این فعالیت‌ها ادامه دارد.

فرمانده پایگاه مسلم بن عقیل شاهرود خاطرنشان کرد: در مجموع ۷۰۰ عدد آجر سفال، ۱۶ تن سیمان، تعداد ۸۰ پاکت گچ، ۲۰ تن ماسه شسته و مقداری لوله پولیکا و شیرآلات دوقلوی آشپزخانه و حمام توسط خیران برای ساخت منازل نیازمندان شهرک شهید بهشتی شاهرود اهدا شده است.

به گزارش فارس؛ در شهرستان شاهرود چهار محله اسلامی وجود دارد که اعضای شورای محله اسلامی اداره‌کننده امور این محلات و پیگیر مشکلات محلات با همکاری مردم و پشتیبانی سپاه هستند و نتایج بسیار خوبی هم تاکنون برای این محلات داشته است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول