اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان رامیان و گرگان/ اقدامات عمرانی در استان تعطیل نشده است

استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات عمرانی در استان تعطیل نشده است، گفت: کلنگ‌زنی بیمارستان گمیشان انجام شده و اجرای بیمارستان رامیان و ۶۰۰ تختخوابی گرگان به‌زودی آغاز خواهد شد و این اقدامات به‌معنای توجه به بخش بهداشتی و درمانی در استان است.

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان رامیان و گرگان/  اقدامات عمرانی در استان تعطیل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در نشست هم‌اندیشی با امامان جمعه شیعه و سنی استان اظهار کرد: همراهی و وحدت علمای استان اعم از اهل تشیع و تسنن مانع بزرگی در شیوع ویروس کرونا بود و خوشبختانه وضعیت استان رو به بهبود رفته است اما هنوز خطر به‌صورت کامل رفع نشده است.

وی تصریح کرد: همه ما تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم و حتی شاهدیم مقام معظم رهبری نیز تاییدات این ستاد را محترم شمرده‌اند و همه را به اجرای آن توصیه کرده‌اند.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شرایط آتی سخت است و امیدواریم خطر این ویروس به‌صورت کامل استان، کشور و دنیا را ترک کند اما تا زمانی که مصوبات بالا دستی مبنی بر عدم شکل‌گیری تجمعات است و هنوز ابتلا و مرگ بر اثر ویروس کرونا در استان وجود دارد نمی‌توانیم اجازه برگزاری مراسمات دینی و سایر تجمعات را صادر کنیم.

* دنیا امروز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند
استاندار گلستان با بیان اینکه دنیا امروز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، یادآور شد: پیش بینی بانک جهانی برای اقتصاد امریکا در سال جاری رشد مثبت سه درصدی بوده در حالی که شیوع کرونا این کشور را با رشد منفی ۶ درصد مواجه کرده است

حق‌شناس با اشاره به فرهنگ غنی مردم ایران خاطرنشان کرد: طرح کمک مومنانه و مواسات که مقام معظم رهبری مطرح کردند با محوریت فرمانداری‌ها، امامان جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان‌ها در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و خیرین بسته‌های معیشتی را آبرومندانه به اقشار آسیب‌دیده برسانیم.

وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است و مردم می توانند در شرایطی که امکان افطاری دادن و خیرات در ماه مبارک رمضان وجود ندارد با شرکت در این اقدام خیرخواهانه در ثواب آن شریک شوند.

استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات عمرانی در استان تعطیل نشده است، گفت: کلنگ‌زنی بیمارستان گمیشان انجام شده و اجرای بیمارستان رامیان و ۶۰۰ تختخوابی گرگان به‌زودی آغاز خواهد شد و این اقدامات به‌معنای توجه به بخش بهداشتی و درمانی در استان است.

حق‌شناس با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید تصریح کرد: امسال با توجه به حجم بارندگی‌ها، افزایش نرخ خرید تضمینی محصولات امیدواریم با تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم، جو و کلزا جهشی اساسی در استان صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه امامان جمعه برخی شهرهای استان دغدغه‌های مردم و موضوعات مرتبط را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/2307/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول