اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مدیران و معلمان برای نصب اپلیکیشن شاد در منطقه چاروسا بسیج شدند

رئیس آموزش و پرورش گفت: مدیران و معلمان برای نصب اپلیکیشن شاد در منطقه چاروسا بسیج شدند.

مدیران و معلمان برای نصب اپلیکیشن شاد در منطقه چاروسا بسیج شدند


به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، محمد شکوهی با اشاره به اینکه جهاد علمی معلمان و مدیران در ایام تعطیلات اضطراری در حافظه مردم ماندگار خواهد ماند تصریح کرد: طولانی شدن تعطیلات مدارس بر اثر بروز بیماری ویروس کرونا، کلیه ارکان جامعه و از جمله دستگاه تعلیم و تربیت را با دغدغه ای تازه روبرو کرد و معلمان و مدیران مدارس را بر آن داشت تا به صورت پراکنده و خودجوش با بهره گیری از امکانات موجود و چه بسا امکانات شخصی و احساس تعهد، در استمرار آموزش و تداوم آن نقش فعال داشته باشند و به عنوان جهادگران عرصه آموزش در حافظه مردم ماندگار بمانند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا بیان کرد: به منظور نظام‌مند کردن آموزش‌های مجازی کشور، وزارت آموزش و پرورش تصمیم به استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد برای عبور از شرایط فعلی و بدست آوردن تجربه برای سالهای آتی گرفت.

وی بیان داشت: آموزش غیرحضوری از طریق شبکه اجتماعی شاد می‌تواند با یک رویکرد منسجم و یکپارچه فرآیند آموزش دانش آموزان را در پایه های تحصیلی مختلف ایجاد کرده و محیط متنوعی برای استمرار یادگیری در اختیار آنان قرار دهد.

رئیس آموزش وپرورش سامانه شاد را سامانه‌ای امن و مستقل خواند و اظهار کرد: زیرساخت‌های شبکه شاد امن و مختص آموزش و پرورش است و با راه‌اندازی این سامانه، تحول عظیمی در آموزش مجازی رخ داده که  به منزله حرکتی نوین و پویا در آموزش نقش آفرینی  خواهد کرد.

محمد شکوهی با اشاره به راه‌اندازی سامانه شاد در منطقه چاروسا و عضوگیری در دوره ابتدایی و متوسطه اول ودوم تصریح کرد: از روز شنبه 23 فروردین سامانه شاد در کل مدارس ابتدایی منطقه چاروسا راه‌اندازی شده و ضروری است همکاران و دانش‌آموزان با عضویت در این شبکه از مزایای آن بهره‌مند شوند.

شکوهی اذعان کرد:همه نیروهای ستادی، مدیران و معلمان برای نصب اپلیکیشن شاد در منطقه چاروسا بسیج شدندبه طوری که مدیران با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری به خانه های دانش آموزان رفتند و دانش آموزان واولیا را نسبت به مزایای شبکه اجتماعی شاد ونصب آن بر روی گوشی هوشمند توجیه کردند.

رئیس آموزش وپرورش گفت: معاونت ها،کارشناسان فناوری و آموزش موظف شدند هر ساعت یک بار گزارشی از پیشرفت شبکه اجتماعی شاد ارائه دهند و با توجه به اینکه تازه راه اندازی شده ممکن است ایراداتی داشته باشد در صددرفع ایرادات برآیندوچنانچه حل نشد با هماهنگی استان سعی در مرتفع نمودن آنها نمایند.

شکوهی افزود: درسنامه ها برای دانش‌آموزان محروم از اینترنت، گوشی هوشمند و فضای مجازی چاپ و تکثیر شده و توسط مدیران مدارس و راهبران آموزشی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

ایشان خاطرنشان کرد: فارغ از ایجاد شبکه شاد، چاپ درسنامه و آزمون عملکردی و ارسال آن برای دانش‌آموزان محروم ازگوشی همراه هوشمند، اینترنت و فضای مجازی ادامه یافته و توسط مدیران مدارس و راهبران آموزشی به دست دانش‌آموزان رسیده و بازخوردهای آن برای مدیران مدارس وکارشناسان آموزش ارسال خواهد شد.

شکوهی در پایان با تشکر از فعالیت‌های همکاران فرهنگی اظهار داشت: انتظار این است مدیران آموزشگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت ارکان مدرسه با نصب و راه اندازی شبکه اجتماعی شاد، راهبردهای اجرایی را مهیا نموده و با اعلام آمادگی، همچون گذشته پرچمدار تولید محتوا توسط معلمین و ارائه خدمات نوین آموزشی و خلاقانه در عرصه آموزش مجازی به دانش آموزان منطقه باشند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول