اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تحقق جهش تولید با تامین زیر ساخت‌های اقتصادی و حمایت‌های دولتی

نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تامین زیر ساخت‌های اقتصادی و حمایت دستگاه‌های دولتی راهکار تحقق شعار سال 99 با نام جهش تولید بشمار می‌آید.

تحقق جهش تولید با تامین زیر ساخت‌های اقتصادی و حمایت‌های دولتی

 سید علی یزدی خواه نماینده منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید در ابعاد مختلف اظهار داشت: عنوان امسال که توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است بایستی مورد توجه ویژه مسؤولان، صنعتگران و تولیدکنندگان قرار بگیرد تا در شرایط به وجود آمده دچار مشکل اقتصادی نشویم.

وی با بیان اینکه جهش تولید به معنای تامین تولیدات داخلی و سامان بخشیدن به مسائل کشور است، افزود: بحث تولید نباید به خاطر قرنطینه و توقف برخی مشاغل دچار رکود شود زیرا پس از کرونا این راه با مقاومت بیشتری ادامه خواهد یافت.  

نماینده منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه در شرایط امروز کشور با وجود شیوع ویروس کرونا، رکود احتمالی اقتصادی پیش بینی می شود، گفت: جهش تولید با تسهیل ضوابط و مقررات بروکراسی اداری در حوزه های مرتبط و همچنین با حمایت دستگاه های دولتی محقق خواهد شد تا بتوانیم در جهت خود کفایی هر چه بیشتر در مسیر توسعه قدم برداریم. 

یزدی خواه با تاکید بر تقویت شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: نگاه به پتانسیل داخلی برای بومی سازی و تولیدات ملی و گسترش دیدگاه های منطقه ای قدم اول و حتمی است که باید در این جهت برداشته شود تا با هدف گذاری برای تصاحب بازارهای منطقه ای با تعامل و همبستگی بیشتر وضعیت نابسامان اقتصادی امروز تامین شود. 

وی در رابطه با پیامدهای شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: سلامت مردم نسبت به مسائل دیگر ارجحیت دارد، چون سامان بخشیدن به اوضاع اقتصادی در آینده جبران پذیر است ولی اگر جان انسان ها در مخاطره قرار گیرد قطعا خانواده های بسیاری گرفتار می شوند و پیامدهای شوم آن جامعه را دچار تنش خواهد کرد.

نماینده منتخب مجلس یازدهم با تاکید بر اجرای فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: در شهرری وضعیت شیوع و مبارزه با کرونا ویروس در حال کنترل مدیریتی قرار دارد چون این شهرستان وسعت زیادی دارد و متصل کننده بزرگترین شاهراه های کشور نیز می باشد، لذا شرایط ویژه تری برای مراقبت نیاز دارد. 

یزدی خواه عنوان کرد: دستاوردهای ایران و همگام شدن مردم متمدن مان در ارتباط با حل مشکلات کرونا در همین مدت کم قابل قبول است، چنانچه در بازدید های بعمل آمده از بیمارستان فیروز آبادی جهت تقدیر و تشکر از پزشکان، پرستاران و پرسنل این بیمارستان که مقاوم در این راه در حال تلاش هستند، می توان به خود باوری در مبارزه با این بیماری رسید. 

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش و زحمات معلمان در فضای مجازی برای انجام تعهد قلبی و کاری آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: قطعا عدم حضور و تغییر فرآیند یادگیری و آموزش، زحمات فرهنگیان را بیشتر کرده است، امیدواریم با برنامه ریزی صحیح بحث آموزش کتب تحصیلی امسال به پایان برسد، که در این رابطه پیشنهاداتی در 17 بند جهت تسهیل امور به مسؤولان آموزش و پرورش ارائه داده ایم.

انتهای پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول