اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تأکید بر ضرورت توسعه کسب و کارهای «آنلاین» در هرمزگان

مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به بروز کرونا ویروس در کشور و به تبع آن در استان بر ضرورت توسعه کسب و کارهای آنلاین تاکید کرد

تأکید بر ضرورت توسعه کسب و کارهای «آنلاین» در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به میزبانی بانک رفاه برگزار شد، با اشاره به اینکه هر چه بستر خدمات مجازی و آنلاین در کسب و کارها بیشتر شود، شیوع این ویروس کمتر خواهد بود، اظهار کرد: بازارهای آنلاین و فروش دیجیتال به افزایش و جهش تولید کمک خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط امروزی علاوه بر رعایت بهداشت به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، مراکز کسب و کار بر اساس مصوبات ستاد کرونا فعالیت خواهند کرد.

 مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه به نرخ مشارکت اقتصادی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هرمزگان با نرخ مشارکت اقتصادی 49.9 (چهل و نه و نه دهم درصد) رتبه نخست کشور و رتبه اول در نسبت اشتغال کشور را به خود اختصاص داده که این امر نشان از رونق در کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی و افزایش تقاضا  برای کار بوده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت بهره ‌گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس، دولت بمنظور حمایت از کسب و کار و نیروی کار و حمایت از اقشار کم درآمد، ​راهکارهای مختلفی از جمله پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت تسهیلات بانکی و کمک‌های معیشتی را در نظر گرفته است.

ابراهیمی بر تحقق شعار امسال تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاههای زیرمجموعه برای تحقق اهداف وزارتخانه در سال جدید تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول