اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قیمت میوه در استان سمنان نیازمند بازنگری و اصلاح است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته، قیمت میوه در استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های موجود به بازنگری و اصلاح نیاز دارد.

قیمت میوه در استان سمنان نیازمند بازنگری و اصلاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل ظهر امروز در نشستی با حضور استاندار سمنان اظهار کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در حوزه بازار در استان سمنان وجود ندارد و تمام مایحتاج موردنیاز مردم در حال حاضر به میزان کافی موجود است.

تشنه‌دل بیان کرد: بر اساس تحلیل‌ها و بررسی‌های صورت گرفته، قیمت میوه در استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های موجود به بازنگری و اصلاح نیاز دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر با اقدامات انجام‌شده، مرغ و تخم مرغ در استان سمنان نسبت به استان‌های هم‌جوار چیزی حدود دو هزار تومان ارزان‌تر ارائه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از پایان فروردین‌ماه در این استان آغاز می‌شود.

تشنه‌دل بیان کرد: موارد و مباحث مرتبط با تأمین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان انجام‌شده و در تأمین‌ اقلام اساسی هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.

وی توضیح داد: در حال حاضر، ۴۲۹ تن برنج، ۴۲۹‌ تن شکر، ۴۲۹ تن روغن نباتی، ۱۷ تن گوشت منجمد مرغ، ۱۲۹ تن گوشت قرمز منجمد و ۶۴۴ تن خرما برای ماه مبارک رمضان در استان سمنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول