اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جابجایی ساده‌ای که می‌تواند سپاهان را به کورس برگرداند

یک جابجایی ساده در رأس باشگاه سپاهان رخ داد، رئیس هیأت مدیره سرپرست شد و مدیر عامل بعد از استفعا همچنان عضو هیأت مدیره باقی ماند تا در تصمیمات دخیل باشد.

جابجایی ساده‌ای که می‌تواند سپاهان را به کورس برگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ۱۰ اسفند ماه سال گذشته بود که خبر استعفای مسعود تابش از مدیر عاملی باشگاه سپاهان خبرساز شد، استعفایی که یک‌باره و بدون هیچ حرف و حدیثی رخ داد.

پس از این اتفاق منوچهر نیکفر در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: آقای تابش در جلسه هیأت‌مدیره از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان استعفا داد و اعضای هیأت مدیره نیز با این استعفا موافقت کردند.

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه سپاهان ادامه داد: اعضای هیأت‌مدیره به این نتیجه رسیدند که بنده به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان تا تصمیم‌گیری درباره مدیریت باشگاه فعالیت کنم.

وی درباره علت استعفای تابش نیز تصریح کرد: به نظر می‌رسد علت استعفای تابش مسائل شخصی بوده باشد و موضوع ارتباطی به مسائل باشگاه نداشته است.

تصمیم‌گیری در مورد انتخاب مدیر عامل در جلسه هیأت مدیره

نیکفر درباره زمان مشخص شدن مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان نیز گفت: طی یکی دو روز آینده درباره مدیرعامل جدید این باشگاه در هیأت‌مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد.

پس از این اظهار نظر سرپرست باشگاه سپاهان در مورد انتخاب مدیر عامل جدید طی روز‌های آینده، گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب جدید شروع شد و محمدرضا ساکت، ابراهیم خلیلی، علی‌رضا رحیمی، سعید آذری و مهرزاد خلیلیان گزینه‌هایی بودند که رسانه‌ها در موردشان حرف می‌زدند.

در تاریخ ۱۲ اسفند نیز کریم فخارزاده و سیدعلی پزشک به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه معرفی شدند تا منوچهر نیکفر، مجتبی لطفی و مسعود تابش را در تصمیم‌سازی‌های هیأت مدیره باشگاه همراهی کنند.

در این بین تابش اما در خصوص استعفا از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان اظهار داشت: خیلی خسته شده بودم. خوشبختانه استعفایم را پذیرفتند و راحت شدم. با این حال از من خواستند که کماکان عضو هیأت‌ مدیره باشم و کمک کنم، من هم قبول کردم. فشار زیادی روی من بود. سپاهان یک باشگاه بزرگ با چند هزار ورزشکار مربی و سرپرست است. سلامتی من به خطر افتاده بود و حالا امیدوارم از این به بعد راحت‌تر زندگی کنم.

مدیرعامل مستعفی سپاهان اضافه کرد: به خاطر سلامتیم استعفا کردم. البته هیچ وقت سپاهان را تنها نگذاشتم. به هرحال زمانی مالک این باشگاه بودم. الان هم باشگاه را تنها نمی‌گذارم و کمک می‌کنم. دوستان خواستند که کماکان در هیات مدیره حضور داشته باشم، من هم قبول کردم و هیچ مشکلی هم نداریم.

انتخاب مدیر عامل فعلا در برنامه سپاهان نیست!

تابش اما چند روز پیش دوباره در مورد استعفای پر رمز و رازش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان اظهار داشت: ‌نمی‌شود حرفی زد وقتی آدم باید صحبت‌هایی کند که نباید مطرح شوند؛ عده‌ای دروغ گفتند و عده‌ای حقایق را نگفتند و آن شرایط را به وجود آوردند؛ الان وقت این بحث‌ها نیست و باید به جان مردم و نجات آن اهمیت بدهیم. من عضو هیأت مدیره هستم اما مسؤولیت مستقیمی در باشگاه ندارم و بهتر است با آقایانی که مسؤولیت مستقیم دارند صحبت کنید؛ در آینده اگر لازم باشد در این مورد صحبت خواهم کرد.

حالا بعد از حدود یک ماه و نیم از استعفای تابش گذشته و نیکفر به صورت موقت امورات باشگاه سپاهان را در دست دارد تا مدیرعامل جدید انتخاب شود، اما این‌طور که مشخص است، نیکفر با تصمیم هیأت مدیره حداقل تا پایان لیگ نوزدهم به عنوان سرپرست باشگاه به کار خودش ادامه می دهد و بعد از آن درباره مدیرعامل این باشگاه اصفهانی تصمیم گرفته خواهد شد.

اما در پس همه این اتفاقات به نظر می‌رسد هدفی جز به آرامش رساندن سپاهان آن هم در روز‌های پرحاشیه اسفند ماه نبود؛ در روز‌هایی که شاگردان قلعه‌نویی در تیم فوتبال با اتفاقات بازی پرسپولیس به یک آن قهرمانی لیگ برتر را از دست رفته دیدند، باید به گونه‌ای این اتفاقات جمع می‌شد.

یک جابجایی ساده در رأس باشگاه سپاهان رخ داد، رئیس هیأت مدیره سرپرست شد و مدیر عامل بعد از استفعا همچنان عضو هیأت مدیره باقی ماند تا در تصمیمات دخیل باشد؛ البته این کار به ظاهر ساده توانست به خوبی حواشی ایجاد شده را از بین ببرد و حالا دیگر حتی حرفی در مورد مدیر عامل بعدی سپاهان زده نمی‌شود.

در این بین همه چیز به جلسه کمیته استیناف در مورد پرونده بازی سپاهان و پرسپولیس گره خورده و اگر سپاهانی‌ها موفقیتی در این پرونده به دست بیاورند، برنده اصلی این بازی مدیرعاملی خواهند بود؛ البته اتفاقی که خیلی سخت رخ خواهد داد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول