اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله عناصر داعش به یک پایگاه نظامی در غرب عراق

یک افسر ارتش عراق از کشته و زخمی شدن چند نظامی عراقی به دنبال حمله عناصر داعش به یک پایگاه نظامی در استان الانبار عراق خبر داد.

حمله عناصر داعش به یک پایگاه نظامی در غرب عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک افسر ارتش عراق، امروز (چهارشنبه)، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «آناتولی» گزارش کرد که عناصر داعش، صبح امروز، به یک پایگاه نظامی در شرق استان «الانبار» (غرب عراق) حمله کردند که به دنبال این حمله یک سرباز کشته شده و دو تن دیگر زخمی شدند.

این منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود در این ارتباط گفت: «سازمان تروریستی داعش در ساعات اولیه صبح امروز به پایگاه دسته اول از هنگ اول تیپ چهل لشکر دهم ارتش عراق در «جزیره الکرمه» (شمال شهر کرمه و سیزده کیلومتری شرق الفلوجه) حمله کردند».

به گزارش این منع نظامی عناصر داعش در این حمله از اسلحه سنگین و نیمه سنگین استفاده می‌کردند که به دنبال این اقدام، سه سرباز عراقی قربانی شدند.

این منبع نظامی همچنین گزارش کرد که نیروهای داعش از صحرای میان استان الانبار و «صلاح الدین» آمده بودند که پس از مقاومت ارتش در برابر آنها پا به فرار گذاشتند.

در همین ارتباط، یک فرمانده الحشد الشعبی موقعیت هسته تروریست‌های داعش در استان «کرکوک» (شمال عراق) خبر داده بود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول