اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ضدعفونی دوچرخه‌های بیدود/ پلیس و کارمندان تهرانی دوچرخه‌سوار می‌شوند

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اهدای دوچرخه‌های اشتراکی به پلیس و کارمندان ادارات طی روزهای آینده خبر داد و گفت: ضدعفونی دوچرخه‌های بیدود روزانه انجام می‌شود.

ضدعفونی دوچرخه‌های بیدود/ پلیس و کارمندان تهرانی دوچرخه‌سوار می‌شوند

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره فعالیت دوچرخه‌های بیدود در پایتخت اظهار داشت: قرارداد شهرداری با شرکت بیدود منعقد شده ولی بخشی از توافقات اجرایی نشده است.

وی افزود: از توافقات با بیدود، انجام تبلیغات بر روی دوچرخه‌ها جهت درآمدزایی این شرکت بوده که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی این موضوع محقق نشده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایتخت دارای ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دوچرخه اشتراکی است، گفت: ضدعفونی دوچرخه‌ها به صورت روزانه توسط شرکت بیدود انجام می‌گیرد ولی با این وجود شهروندان باید در هنگام استفاده از این دوچرخه‌ها حتماً از دستکش استفاده کنند.

حجت خاطرنشان کرد: تعدادی زیادی اشتراک از بیدود برای دانشگاهیان، پلیس، کارمندان ادارات، نیروهای شهرداری و خبرنگاران درخواست کرده‌ایم تا به زودی آن را اهدا کنیم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: همچنین امسال خبرنگارانی که سهمیه طرح ترافیک به آنها تعلق نگیرد و یا از این سهمیه انصراف دهند دوچرخه های اشتراکی رایگان برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از دوچرخه، ساده‌ترین راه برای کاهش ترافیک و هزینه‌های رفت و آمد، استفاده کمتر از خودروی شخصی و بهبود کیفیت هوا محسوب می‌شود ومهم‌ترین راهکار برای دور ماندن از کرونا می‌تواند مناسب باشد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول