اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمبودی برای تأمین اقلام ضروری مردم نداریم

استاندار زنجان می گوید: مایحتاج و اقلام اساسی مردم برای ماه مبارک رمضان در استان تأمین شده است و کمبودی در انبارها نداریم.

کمبودی برای تأمین اقلام ضروری مردم نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: تلاش‌ها در روزهای آینده برای تنظیم بازار و نظارت‌ها دو چندان می‌شود و برای پیشگیری از هرگونه خلل و سوءاستفاده می‌توان از پویش‌های مردمی که کمک‌حال مسؤولان در مقابل کرونا بودند در بحث نظارت بر بازار نیز استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان در عین حال تأکید کرد: هیچ کمبودی در انبارها درخصوص تأمین اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان نداریم، اما اصناف و مباشران توزیع اقلام اساسی بدانند در شرایط سختی هستیم و این آزمونی‌ است برای همه که اگر در این روزها به فکر مردم نباشیم و انصاف را رعایت نکنیم گناه بزرگی مرتکب شده‌ایم.

استاندار زنجان از مدیران خواست آرامش مردم را در نظر بگیرند و تاکید کرد: امسال بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نمایشگاه ضیافت نخواهیم داشت و از ایجاد تجمعات برای خرید مایحتاج پرهیز خواهیم کرد و فروشگاه‌های بزرگ مسؤولیت توزیع اقلام سهمیه‌ای استان را با نرخ مصوب بر عهده می‌گیرند.

برای ماه مبارک رمضان اقلام اساسی همچون برنج هندی به قیمت 8 هزار تومان، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 12 هزار تومان، گوشت قرمز منجمد به قیمت 42هزار تومان، شکر به قیمت هر کیلوگرم 5هزار و 900 تومان و خرما به قیمت 14 هزار تومان در بازار برای ماه مبارک رمضان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول