اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرداری سنندج بیشتر از توان، کار کرده است/روایت فرماندار از باجگیری یک دست‌فروش در سنندج

فرماندار سنندج گفت: در طول تاریخ شهرداری، به اندازه این دوره اقدامات خوب در شهرداری سنندج انجام نشده که بیشتر از وضعیت اقتصادی موجود و بودجه این نهاد کار شده است.

شهرداری سنندج بیشتر از توان، کار کرده است/روایت فرماندار از باجگیری یک دست‌فروش در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدابراهیم زارعی شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی استاندار کردستان با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج اظهار کرد: بعضی از دستفروشان در شهر سنندج امروز به معضل جدی برای این شهر تبدیل شده اند.

وی تصریح کرد: فردی دست‌فروش با هویت مشخص به یک باج‌گیر جدی تبدیل شده تا جاییکه از سایر دست‌فروشان اجاره می‌گیرد و هنگام برخورد نیروهای اجرائیات شهرداری، خودزنی کرده و در محاکم قضایی نیروهای شهرداری محکوم می‌شوند.

فرماندار سنندج تاکید کرد:  برای برخورد با دست‌فروشان باید در قالب انعقاد قراردادی از ظرفیت بنیاد تعاون انتظامی استفاده کرد تا چنین افراد شروری اجازه عرض اندام به خود ندهند.

زارعی افزود: در طول تاریخ شهرداری، به اندازه این دوره اقدامات خوب در شهرداری سنندج انجام نشده که بیشتر از وضعیت اقتصادی موجود و بودجه این نهاد کار شده است.

فرماندار سنندج تصریح کرد: باید منطقی در مورد میزان اقدامات و عملکرد شهرداری نظر داد چرا که یادآوری وضعیت شهرداری در زمان تحویل با وضعیت کنونی را هم باید در نظر گرفت و بعد قضاوت کرد.

زارعی افزود: با حمایت بسیار خوبی که از سوی استاندار کردستان از پروژه های عمرانی سطح شهر سنندج صورت گرفت کارها و حرکت‌های قابل توجهی در بازه زمانی دو ساله در این شهر انجام گرفته که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: احداث کمربندی حسن‌آباد به عنوان آرزوی مردم، بلوار 24 متری، انتهای ننله، اتمام پروژه بلوار کردستان و پروژه‌هایی از این قبیل از جمله کارهای ملموس شهرداری سنندج است که به همت اعضای شورا و شهرداری به نتیجه رسیده است.

زارعی اضافه کرد: دولت تمام توان خود را برای حمایت از شورا و شهرداری سنندج گذاشته است.

فرماندار سنندج افزود: نقاط ضعف و قوت باید در کنار هم دیده شود نباید اقدامات انجام گرفته را نادیده گرفت و به راحتی از کنار آن گذشت.

وی همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی برای ساماندهی حد فاصل میدان گاز تا میدان حجاب در کمربندی آبیدر سنندج تاکید کرد و گفت: باید از ورود خودرو به کمربندی آبیدر در دامنه این کوه جلوگیری شود تا مکانی امن و آرام برای تفریح شهروندان شود.

زارعی تصریح کرد: ایجاد پارک منطقه‌ای می‌تواند سنندج را از شهر عبوری به یک نقطه مقصد گردشگری تبدیل کند که امیدوایم زمینه تحقق این مهم فراهم شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول