اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بخشش اجاره بهاء املاک سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز

فرمانده سپاه شهرستان البرز از بخشش اجاره بهاء املاک سپاه امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد.

بخشش اجاره بهاء املاک سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز اظهار کرد: در کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا آن هم در بحبوحه عید نوروز مشکلات بسیاری را برای کاسبان، بازاریان، اصناف و غیره به دنبال داشته و در منزل ماندن و تعطیلی بسیاری از مراکز تجاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نگرانی بسیاری را در دل بازاریان ایجاد کرده است.

طاهرخانی افزود:  با دعا و توکل به خداوند امیدوار هستیم هر چه زود تر سایه این بیماری از سر مردم کشور دور شود در این شرایط سخت سعی کنیم و باید  بیشتر از قبل هوای همدیگر را در این شرایط داشته باشیم.

 فرمانده سپاه شهرستان البرز در پایان بیان کرد : سپاه شهرستان البرز با توجه مشکلات پیش آمده و بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب و دستور فرمانده محترم سپاه استان در خصوص رزمایش کمک مومنانه بر آن شدیم تا با یک تصمیم واحد اجاره بهائ فروردین ماه  کلیه املاک که در اختیار مستاجران می باشد را بخشیده تا صاحبان مشاغل بتوانند گوشه ای از خسارات ناشی از ویروس کرونا را جبران کنند .

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول