اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بسته جامع مشوق جهش تولید تا نیمه اول اردیبهشت به تولیدکنندگان اعلام شود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران در بازدید از شش واحدصنعتی در شهرک‌های صنعتی عباس آباد و نصیرآباد، گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان منتظر بسته جامع و کامل مشوقات جهش تولید هستند.

بسته جامع مشوق جهش تولید تا نیمه اول اردیبهشت به تولیدکنندگان اعلام شود

به گزارش خبرگزاری فارس، صابر پرنیان مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی در شهرستان رباط کریم، اظهار داشت: در همه بازدیدها و دیدارهای سال جدید که صورت گرفت جامعه صنعتگران منتظر بسته جامع و کامل مشوقات جهش تولید هستند.

وی ادامه داد: با همه سختی‌هایی که برای تولیدکنندگان وجود داشته است ولی همه آن‌ها در کنار مردم هستند و همه تلاش خود را کردند تا برای تأمین محصولات مشکلی به وجود نیاید و علی‌رغم همه شرایط موجود و تدارک مواد اولیه مردم برای تهیه نیازمندی‌های خود مشکل نداشتند.

رئیس هیات مدیره شهرک‌های صنعتی تهران با بیان اینکه آنچه که در بازدیدهای متعدد در سال جدید صاحبان صنایع از ما انتظار دارند که به عنوان خادم آن‌ها از مشکلات‌شان در جلسات بگوییم رفع مشکلات و موانع تولید است، افزود: در نشست‌هایی که با نمایندگان صنعت در ایام نوروز داشتیم همه خواسته آن‌ها ابلاغ کامل و جامع مشوقات جهش تولید با دیدن همه مسائل و مشکلات تولید است و البته می‌خواهند تا در این شرایط سخت تحریم، مردم و بازار مصرف و حتی کارگران مشکلی نداشته باشند.

پرنیان در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که در سال جهش تولید با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی در کنار تولیدکنندگان باشیم و مشکلات آن‌ها را حل کنیم تا تولید همچنان رونق داشته باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول