اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای 107 پروژه در 70 روستای گنبدکاووس توسط بنیاد مسکن

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: در حال حاضر ۱۰۷ پروژه در راستای اجرای طرح‌های جدول‌بندی و آسفالت در ۷۰ روستا شهرستان در حال اجرا است.

اجرای 107 پروژه در 70 روستای گنبدکاووس توسط بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ولی‌الله رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های جدول‌بندی و آسفالت روستاها که خواسته به حق مردم است تعداد ۵۴ روستا در قالب ماده ۱۰ با اعتبار ۶ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۸ در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: همچنین ۱۷ روستای دیگر از محل اعتبارات حوادث با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۳۶ روستا از محل اعتبارات تملک‌دارایی با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دستور کار بنیاد مسکن شهرستان قرار دارد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در مجموع تعداد ۱۰۷ پروژه در راستای طرح‌های جدول‌بندی و آسفالت در ۷۰ روستا در حال اجرا است که می‌توان گفت انقلاب آسفالت در روستاهای شهرستان با توجه به کمبود اعتبارات و با تدبیر و درایت بنیاد مسکن صورت گرفته است.
وی یکی از وظایف بنیاد مسکن را اخذ زمین از منابع طبیعی و واگذاری آن به مردم برای ساخت و ساز عنوان کرد و گفت: در سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۷ هکتار از اراضی منابع طبیعی اخذ که پس از طی کردن مراحل تفکیک به مردم واگذار می شود.
رضایی درباره صدور اسناد روستایی خاطرنشان کرد: در تمام روستاهای اصلاحات اراضی که قابلیت صدور اسناد داشتند در قالب ۱۸ هزار و ۵۰۰ جلد سند مالکیت با همکاری تنگاتنگ اداره ثبت و اسناد شهرستان صادر و به مردم تحویل شده است.
وی با اشاره به ساخت بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن روستایی اضافه کرد: از ابتدای طرح مسکن روستایی (طرح ویژه) تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی با پرداخت تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله احداث شده که این واحدها جدا از واحدهای مسکونی احداثی ناشی از تخریب سیل است.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن آمادگی پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیون تومان برای ساخت واحدهای مسکن روستایی دارد و در پرداخت این تسهیلات هیچ محدودیتی وجود ندارد.
انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول