اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

29 درصد کسب و کارها عملکرد مثبت داشتند/تحلیل ترافیک بین‌الملل اینترنت در سال 98

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: بررسی پیمایشی جامعه آمار 100 شرکت نشان می‌دهد تنها 29 درصد کسب و کارها در شرایط شیوع ویروس کرونا شرایط مثبتی داشته‌اند.

29 درصد کسب و کارها عملکرد مثبت داشتند/تحلیل ترافیک بین‌الملل اینترنت در سال 98

به گزارش خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در حساب توئیتر خود نوشت:  بررسی پیمایشی جامعه آمار ۱۰۰ شرکت نشان می‌دهد تنها ۲۹ درصد کسب و کارها در شرایط شیوع ویروس کرونا شرایط مثبتی داشته‌اند.

وی افزود: حوزه فناوری و اطلاعات IT اگر چه در نگاه اولیه آسیب کمی از کرونا دیده است، اما بررسی پیمایشی جامعه آماری ۱۰۰ شرکت نشان می‌دهد تنها ۲۹ درصد کسب و کارها از این شرایط تأثیر مثبت گرفته‌اند.

ناظمی تصریح کرد: مهمترین چالش کاهش تقاضا است که بعد از آ‌ن نیز کاهش حضور نیروی انسانی خود این شرکت‌ها از عوامل دیگر محسوب می‌شود.

همچنین رئیس سازمان فناوری اطلاعات در حساب توئیتری خود درباره  نوشت:‌ تحلیل ترافیک بین‌الملل اینترنت در سال ۹۸ در کشور ایران در ۵ بخش مشخص شده است به طوری که ترافیک غیرمستقیم حدود ۶۲ درصد داشته‌ایم که شامل خدماتی مانند استارتاپ‌ها و بروزرسانی‌ها می‌شود که از این مقدار ۸ درصد تبلیغات بوده، ۱۸ درصد شبکه توزیع محتوا، ۳۶ درصد موضوعات خدماتی بوده است.

وی افزود: به طور کلی تحلیل ترافیک بین‌المللی اینترنت مشخص کرده است که ۳۰ درصد مربوط به ترافیک مستقیم و ۷ درصد مربوط به ترافیک نامشخص است. 

ناظمی تصریح کرد: نسبت به سال ۹۷ سهم غیرمستقیم از ترافیک بین‌الملل اینترنت ۱۵ درصد افزایش داشته است به طوری که از عدد ۴۸ به ۶۳ رسیده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول