اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

لزوم رعایت قانون درباره حقوق و دستمزد کارگران/ حداقل دریافتی کارگران ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رعایت قانون درباره حقوق و دستمزد کارگران تأکید کرد و گفت: حداقل دریافتی کارگران ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

لزوم رعایت قانون درباره حقوق و دستمزد کارگران/ حداقل دریافتی کارگران ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به لزوم رعایت قانون درباره حقوق و دستمزد کارگران اظهار کرد: در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی امروز صبح در ارتباط با مسائل روز بحث و تبادل نظر شد.

وی تاکید کرد: در این جلسه حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۳۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاد شد دولت و شورای دستمزد به گونه‌ای عمل کند، دریافتی کارگران در سال جاری کمتر از 2میلیون و 800 هزار تومان نباشد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری در سال ۱۳۹۹ تعیین شده که بر این اساس دریافتی کارگران نیز نباید کمتر از مبلغ تعیین شده باشد.

وی گفت: رعایت قانون برنامه ششم توسعه کشور، برای همسان‌سازی حقوق کارگران شاغل و بازنشسته نیز از جمله مواردی بود که در جلسه امروز فراکسیون مورد تاکید نمایندگان مردم قرار گرفت.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: با توجه به نگرانی‌های کارگران، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با هماهنگی شورای حقوق  و دستمزد، آمادگی تشکیل جلسه در این زمینه را دارد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول