اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قاتل چراگاه دام خود را تسلیم پلیس کرد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که هفته گذشته به دلیل اختلاف بر سر چراگاه دام، ۲ برادر را که یکی از آنها فرمانده یگان حفاظت امور اراضی این استان بود به قتل رساند، خود را به پلیس معرفی کرد.

قاتل چراگاه دام خود را تسلیم  پلیس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسیده و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

سرار حبیبی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، افزود: پلیس با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و بدین‌ترتیب قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح یکشنبه ۲۴ فروردن ۹۹ خود را به مقر انتظامی معرفی کرد. 

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول