اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

به خط شدن دانش‌بنیان‌ها: تولید 20 دستگاه برای مبارزه با کرونا توسط محققان اصفهانی

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان همانند سایر نقاط کشور از آغاز شیوع کرونا تا به امروز بیش از 20 مورد اختراع و تولید داشته که برخی از آن‌ها به تولید انبوه نیز رسیده است.

به خط شدن دانش‌بنیان‌ها: تولید 20 دستگاه برای مبارزه با کرونا توسط محققان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ، با گسترش و شیوع بیماری کرونا، شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش گسترده‌ای را برای مبارزه با این ویروس در سراسر کشور آغاز کردند.

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان نیز همانند سایر نقاط کشور از آغاز شیوع کرونا تا به امروز بیش از ۲۰ مورد اختراع و تولید داشته که برخی از آن‌ها به تولید انبوه نیز رسیده است.

از اوایل اسفند ماه و داغ شدن تب کرونا در ایران و اصفهان محققان اصفهانی برآن شدند تا با تولیدات خود مردم را در این شرایط همراهی کنند؛ در طی هفته‌های گذشته شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تعدادی از دست‌آوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان را معرفی کرده که برخی از آن‌ها به تولید انبوه نیز رسیده است.

 

این شهرک تاکنون نزدیک ۲۰ مورد محصول را معرفی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح، دوربین تب‌سنج فروسرخ، دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده، فیلترهای ضدعفونی‌کننده هوا، سامانه دور‌کاری، مخزن اکسیژن و... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول