اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بازگرداندن 524 خودروی غیر بومی از شهرستان زابل در طرح فاصله گذاری اجتماعی

فرمانده انتظامی زابل از بازگرداندن 524 خودروی با پلاک غیربومی به شهرهای مبدأ از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی دراین شهرستان خبر داد.

بازگرداندن 524 خودروی غیر بومی از شهرستان زابل در طرح فاصله گذاری اجتماعی

احمد ثمره حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به عملکرد مجموعه پلیس شهرستان زابل از زمان شروع طرح مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این راستا تعداد 5 ایستگاه کنترلی در ورودی های شهرستان  با 12 تیم عملیاتی انتظامی با آمادگی کامل مستقر شدند.

وی افزود: در طول مدت اجرای این طرح تعداد 68 دستگاه خودرو به دلیل تردد غیرمجاز در سطح شهرستان اعمال قانون و توقیف شدند و تعداد 524 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی نیز به شهرهایشان بازگردانده  شدند.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به اینکه اقدامات کنترلی پلیس در معاب ردرون شهری با همکاری دستگاه های امدادی و انتظامی و ایجاد ایست و بازرسی های مختلف در تمامی راههای شهرستان  برای کنترل خودروها در حال انجام است بیان کرد: طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با شدت و جدیت هرچه بیشتر در ورودی های شهرستان همچنان ادامه دارد  و در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودرو به مدت یک ماه نیز به پارکینگ منتقل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از تعامل و همکاری مطلوب مردم فهیم  شهرستان با عوامل انتظامی و امدادی در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تشکر و خاطرنشان کرد: حفظ سلامتی وجان مردم برای پلیس از هر چیزی ارجح تر است ودر این خصوص با هیچ کس تعارفی وجود ندارد و با کسانی که با تخلف از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سلامت جامعه را به خطر بیندازند برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول